کد خبر: ۳۸۳۷۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۵

محبوب ترین بازی های ویدیویی برای بچه ها

 

 

امروزه صنعت بازی و گیمینگ به پیشرفته‌ترین لول رسیده و تقریباً تمامی افراد هر جامعه در هر سنی به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند و یا حداقل اسم آنها را شنیده‌اند. بازی‌های ویدیو بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها بخش سنی خاصی را هدف گرفته‌اند و مخصوص یک رده سنی خاصی طراحی و ساخته شده‌اند. بسیاری از شرکت‌های بازی سازی تمرکز خود را بر روی رده سنی کودک و نوجوان گذاشته‌اند و سعی کرده‌اند که بهترین بازی‌ها را برای این رده سنی منتشر کنند.

ما در این مطلب لیستی از بهترین بازی‌ها برای بچه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین بازی را برای کودکان خود انتخاب و خریداری کنید. این لیست بر اساس نظرات و امتیازات کاربرات در سراسر جهان است که این بازی‌ها را به برترین بازی‌ها تبدیل کرده است. با ما همراه باشید!

Lego Marvel Super Heroes

محبوب ترین بازی های ویدیویی برای بچه ها

کمیک‌های ابرقهرمانانه معمولا علاقه به خلق دنیا‌های تاریک و دلگیر دارند اما این بازی دنیای کاملا متفاوتی دارد. این بازی با طراجی دنیای زیباتر و لگویی است که با دنیای عادی کمیک‌ها همخوانی ندارد اما همچنین جذاب است و نوع طراحی آن تاثیری بر روی گیم‌پلی نمی‌گذارد. این بازی نمایی دیگر از ابرقهرمانان را به ما نشان می‌دهد که آنها را نه تنها جذاب‌تر می‌کند بلکه شکلی کمدی مانند نیز به آنها می‌دهد که ما در هیچ کدام از سری کمیک‌ها و فیلم‌ها شاهد این مورد نیستیم. این بازی سعی به ساخت محیطی برای همه ابرقهرمانان از دنیاهای مختلف کرده که باعث یک کراس‌اور جذاب در خط داستانی این بازی شده و برخلاف فیلم‌ها و کارتون‌ها ما شاهد مرز خاصی بین ابرقهرمانان نیستیم.

Minecraft

در این بازی ساخت هر چیزی ممکن است! کافی است که شما به ساخت آن فکر کنید و با کمی تلاش و جمع کردن لوازم لازمه، آن را در دنیای خود بسازید! بازی ماینکرفت برای همیشه در لیست بهترین بازی‌ها قرار داشته و محبوبیت خود را حفظ کرده. این بازی زیبا دارای دو مدل گیم‌پلی است که شما می‌توانید در قسمت بقا، به ساخت خانه و کمپ بپردازید و تلاش برای زنده ماندن کنید و یا در قسمت ساخت و ساخت آزاد، به ساخت هر چیزی که دوست دارید بپردازید.

بازی ماینکرافت در مورد یک شخصیت به نام استیو است که به دنبال از بین برد اژدهای اندر و بازگرداندن صلح به دنیای زمینی است. شما در این بازی آزاد به ساخت هر چیزی که در ذهن خود دارید هستید و هیچ نوع محدودیتی بر روی خلاقیت شما وجود ندارد! هم اکنون شما می‌توانید این بازی زیبا و پرطرفدار را از وب سایت اینترنتی دیجی کالا تهیه کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

Among Us

محبوب ترین بازی های ویدیویی برای بچه ها

یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر کودکان که موفق به دریافت جایزه بهترین بازی برای کودکان شد! این بازی زیبا و جذاب دارای داستان و طراحی متفاوتی است که این بازی را در این لیست قرار داده. بازی امانگ آس یک بازی آنلاین چند نفره است که همانند یک بازی فیزیکی خانوادگی، افراد را محبور به اجتماعی شدن می‌کند و آنها باید ثابت کنند که آنها خرابکار نیستند! این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف مثل کنسول، کامپیوتر و تلفن همراه موجود می‌باشد و یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای کودکان است.

It takes two

همانطور که از اسم این بازی پیداست، شما برای انجام این بازی نیاز به دو نفر دارید. این بازی زیبا در مورد دو نفر به نام می و کودی است که به یک سفر عجیب در داخل دنیای خود می‌روند. شما به عنوان دو پلیر، باید با همکاری و هماهنگی با یکدیگر سعی به پشت سر گذاشتن چالش‌ها و موانع این بازی شوید. به دلیل نوع طراحی این بازی، شما آموزش می‌گیرید که چگونه با یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان همگام شوید که به شما قدرت همبستگی را نیز یاد می‌دهد.

اسباب بازی‌های انواع ربات کنترلی و هوشمند پسرانه امروزه به یکی از محبوب‌ترین نوع اسباب بازی‌ها برای کودکان تبدیل شده‌اند که نسبت به اسباب بازی‌های رباتیک معمولی، آنها دارای قابلیت صحبت کردن و یا نشان دادن ری‌اکشن به رفتار و یا جملات هستند. شما همین حالا می‌توانید اسباب بازی ربات مورد علاقه خود و یا کودکان را از سایت اینترنتی دیجی کالا خریداری کنید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

Terraria

یکی دیگر از بهترین بازی‌ها در سبک سند باکس، تراریا است که شما می‌توانید در آن به ساخت دنیای خود بپردازید. در این بازی همانند ماینکرفت، شما نیاز به یک سری از مواد و آیتم‌ها دارید تا با آنها بتوانید ساختمان‌های جدید بسازید یا آنها را ارتقا دهید. این بازی یکی محبوب‌ترین بازی‌های شهرسازی است که خلاقیت شما را به کار می‌گیرد و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی تراریا یکی از بهترین بازی‌ها برای کودکان است که می‌تواند تا ساعت‌ها آنها را سرگرم کند و به آنها روش استفاده کردن از قدرت خلاقیت خود را بیاموزد. این بازی زیبا هم اکنون بر روی پلتفرم‌های مختلف مثل پیسی و کنسول‌های مختلف موجود است.

Animal Crossing: New Horizons

این بازی در دنیا نمونه‌ای ندارد! بازی زیبا انیمال کراسینگ به شما این اجازه را می‌دهد که به دنیای زیبای آن سفر کنید و در آن غرق شوید. این بازی زیبا دارای شخصیت‌های زیبا و جذابی است که می‌تواند کودکان را برای ساعت‌ها به خود خیره کند. کودکان در این بازی می‌توانند با هر کدام از شخصیت‌ها ارتباط بگیرند و به آنها برای حل کردن مشکلاتشان کمک کنند. این بازی یکی از بهترین بازی‌ها برای کوکانی است که مشکلات کم توجهی به مسائل مختلف را دارند و این بازی به آنها کمک می‌کند که شخصیت خود را بهتر شکل بدهند. این بازی بر روی اکثر پلتفرم‌ها و برای هر سنی موجود است.

کلام آخر

همانطور که در این مطلب دیدیم، بازی‌های بسیاری در ژانر کودکان وجود دارد که می‌توانند یکی از بهترین بازی‌ها برای آموزش و تربیت شخصیت کودکان باشند. مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب کردن بازی، توجه به سلیقه و علاقه کودکان شما به ژانرها و شخصیت‌های کارتونی است. این مطلب لیستی از بهترین بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان در ژانرهای مختلف بود و ما امیدواریم که موفق شده باشیم به شما برای انتخاب کردن بهترین بازی برای کودکان خود کمک کرده باشیم. از همراهی شما متشکریم!

 

نویسنده، امیرحسین نظری

برچسب ها: صنعت بازی گیمینگ
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی