کد خبر: ۳۸۳۸۱
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

مشخصات و قیمت گلکسی A25 5G سامسونگ پیش از معرفی فاش شد

این دستگاه همچنین موفق به دریافت گواهی BIS شده است تا زمان معرفی آن نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی ای 25 5G جدیدترین محصول سری A مقرون به صرفه سامسونگ محسوب می‌شود. چند روز پیش اولین رندهای رسمی این دستگاه منتشر شده بود و اکنون مشخصات و قیمت رسمی گلکسی‌ A2‌5 5G سامسونگ در گزارش جدیدی فاش شده است.

مشخصات و قیمت احتمالی گلکسی A25 5G سامسونگ

طبق این گزارش، گلکسی A25 5G دارای نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD خواهد بود که در حفره قطره‌ای خود دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی جای داده است. روی پنل پشتی دستگاه احتمالاً یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

درباره مشخصات سخت‌افزاری دستگاه گفته شده که احتمالاً به چیپ اگزینوس 1280 سامسونگ مجهز خواهد شد و از 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. سامسونگ سال گذشته در گلکسی A33 و A53 نیز از همین چیپست استفاده کرده بود.

سایر مشخصات ذکرشده در این گزارش شامل باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات و پورت USB-C می‌شود.

طبق رندرهای منتشرشده از دستگاه که در این مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید نیز گلکسی A25 5G احتمالاً در رنگ‌های مشکی، آبی-خاکستری، لیمویی و آبی روشن وارد بازار خواهد شد. از نظر طراحی شاهد یک حفره قطره‌ای شکل دوربین سلفی، حاشیه نسبتاً ضخیم در زیر نمایشگر و پنل پشتی ساده با سه سنسور عمودی و یک فلاش LED هستیم.

در نهایت، انتظار می‌رود تا گلکسی A25 5G برای هر دو مدل 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی بین 300 تا 400 یورو قیمت داشته باشد. هرچند زمان معرفی آن هنوز اعلام نشده است، اما فاش‌شدن مشخصات و قیمت دستگاه و همچنین دریافت گواهی BIS نشان می‌دهد که گلکسی A25 5G احتمالاً در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی