کد خبر: ۳۸۳۸۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

نوبیا رد مجیک ۸ پرو چه مشخصاتی دارد؟ + قیمت

قیمت نوبیا رد مجیک به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این برند مورد توجه کابران فضای مجازی است.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی ZTE Nubia Red Magic 8 Pro از طراحی تخت و مستطیلی شکل بهره می‌برد، وزن آن ۲۲۸ گرم است، قسمت پشتی گوشی از گلس و فلز ساخته شده است. گوشی یادشده دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که با توجه به استفاده کاربر بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز برای مصرف بهتر باتری تغییر می‌کند و تجربه بازی ایده‌آلی را فراهم می‌کند. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهد که در حال دستی تا ۵۵۰ نیت و در حالت خودکار تا ۸۲۰ نیت می‌‎رسد و استفاده از آن در محیط‌های روشن را آسان کرده است.

انرژی مورد نیاز گوشی نوبیا رد مجیک ۸ پرو با استفاده از باتری دوگانه حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود، بهره‌مند شدن از این باتری در کنار پردازنده چهار نانومتری باعث شده است شارژدهی مناسبی داشته باشد. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این گوشی تعبیه شده است.

گوشی نوبیا رد مجیک ۸ پرو به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز شده است که با ۱۶، ۱۲ یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی پرسرعت UFS 4.0 همراه است. از آنجایی که این گوشی با هدف گیمینگ طراحی شده است، با استفاده از نسخه بهینه خنک‌کننده ICE 11.0 که از ۱۰ لایه تشکیل شده است هوای داغ را از طریق فن‌های قرار گرفته شده روی لبه گوشی خارج می‌کند.

گوشی نوبیا رد مجیک ۸ پرو با استفاده از رابط کاربری Red Magic OS 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود. کاربران می‌توانند با فشار دادن دکمه قرمز رنگ مخصوص بازی، مستقیم وارد فضای Game Space Red Magic شوند.

قیمت نوبیا رد مجیک ۸ پرو

ZTE Nubia Red Magic 8 Pro 5G 512/16 GB

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آخرین قیمت این محصول مربوط به حدود دو ماه پیش و فروشگاهی در تهران است.

نوبیا رد مجیک ۸ پرو چه مشخصاتی دارد؟ + قیمت

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی