کد خبر: ۳۸۴۱۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰

معرفی فروشگاه اینترنتی بازرگانی دیتک (dtech-iran)

امروز می خواهیم با فروشگاه اینترنتی بازرگانی دیتک که عمده فعالیت این مجموعه تولید ، واردات ، پخش کلیه لوازم جانبی کامپیوتر ، تجهیزات صوتی و تصویری ، تجهیزات ارتباطی صنعتی و ….. به اقصی نقاط کشور می باشد آشنا شویم و اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارید با ما همراه باشید تا با این شرکت بازرگانی بیشتر آشنا شوید.

امروز می خواهیم با فروشگاه اینترنتی بازرگانی دیتک که عمده فعالیت این مجموعه تولید ، واردات ، پخش کلیه لوازم جانبی کامپیوتر ، تجهیزات صوتی و تصویری ، تجهیزات ارتباطی صنعتی و ….. به اقصی نقاط کشور می باشد آشنا شویم و اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی را دارید با ما همراه باشید تا با این شرکت بازرگانی بیشتر آشنا شوید.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی دیتک (dtech-iran) یک پلتفرم امن و عالی است که خرید عمده این محصولات را برای همه افراد در سراسر کشور ارائه می دهد. تنوع بالای محصولات (حدود 2000 محصول موجود)، قیمت مناسب و بررسی تخصصی هر محصول، خرید عمده را برای مغازه داران آسان می کند.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی دیتک (dtech-iran)

خبر خوب برای مغازه داران!

بدون شک یکی از مشکلات اصلی فروشندگان و مغازه داران زمان بر بودن فرآیند خرید عمده برای تجارت است. از گشت و گذار در بازار گرفته تا استعلام قیمت عمده محصولات و عدم پشتیبانی مناسب، همگی باعث می شوند که به نتیجه مطلوب نرسند.

عرضه اجناس با کیفیت و متنوع در کنار قیمت مناسب یکی از موارد حساس مغازه داران است و در صورت عدم توجه به تنوع و یا بازه قیمت مناسب باعث اتلاف سرمایه می شود. نوسانات اقتصادی و مشکلات واردات کالا نیز از تنوع عمده فروشان کاسته است و برای افزایش دامنه کالا در مغازه باید به ده ها فروشگاه مراجعه کرد. از سوی دیگر محدودیت های هزینه های حمل و نقل و ... بخشی از مشکلات این مسیر است که هر چند وقت یک بار باید به آن رسیدگی شود. اما همیشه یک راه ساده تر وجود دارد…

مرکز پخش بازرگانی دیتک یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش لوازم جانبی کامپیوتر، تجهیزات صوتی و تصویری و صنعتی و … که بعضا در بازار هم نایاب هستند فعالیت دارد. که بستری را برای تمامی مغازه داران، مراکز پخش و ... فراهم می کند تا بتوانند محصولات انبار خود را به راحتی و با بهترین قیمت انتخاب کنند.


چرا بازرگانی دیتک (dtech-iran)؟

پس از ایجاد حساب کاربری و تایید اکانت همکاری در دیتک، تمامی قیمت ها به قیمت همکار تغییر می کند و در هر ساعت از شبانه روز می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته دیتک بدون توجه به قیمت، مزایای زیادی را در اختیار همکاران قرار می دهد که در ادامه به توضیح برخی از آنها می پردازیم.

نماینده برندهای معتبر

بازرگانی دیتک تنها وارد کننده انحصاری محصولات دیتک و نماینده فروش محصولات verity . Logitech. Rapoo. Beyond . Basus. Tsco. A4tech.و دیگر برندهای معتبر درزمینه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می‌باشد. اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ را دارید حتما به این فروشگاه سر بزنید.

با اطمینان خرید کنید

دیتک دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و تاییدیه ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

حرف آخر

برای رفاه حال خریداران در سراسر ایران، فروشگاه اینترنتی دیتک به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است و شما می توانید به راحتی محصولات را با حساسیت بیشتر با قیمتی منحصربفرد و مقایسه ویژگی ها و برند انتخاب کنید. و از خرید خود لذت ببرید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی