کد خبر: ۳۸۴۱۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

حذف جداگانه حساب تردز بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام بالاخره ممکن شد

متا پس از مدت‌ها شروع به ارائه قابلیتی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام خود، حساب تردز را حذف کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، متا بالاخره شروع به عرضه یکی از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران کرد: امکان حذف جداگانه حساب تردز. بنابراین اگر کاربری بخواهد حساب تردز خود را پاک کند، دیگر نیازی به حذف اکانت اینستاگرام خود نخواهد داشت.
طبق پستی که رئیس اینستاگرام، «آدام موسری»، در شبکه اجتماعی تردز منتشر کرده است، برای دستیابی به این ویژگی جدید باید به منوی تنظیمات و سپس بخش «Delete or Deactivate Profile» بروید. البته شاید درحال‌حاضر این قابلیت برای شما فعال نشده باشد، چرا که متا گفته به‌زودی در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد.

قابلیت حذف جداگانه حساب تردز

از زمان راه‌اندازی تردز، حذف جداگانه اکانت یکی از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران بود و شکایت‌های زیادی به متا می‌شد. مدت کوتاهی پس از شروع اعتراض‌ها، موسری اعلام کرد که متا روی روشی برای حذف جداگانه اکانت تردز کار می‌کند. در همین راستا یکی از مدیران متا از عرضه این قابلیت در اواخر 2023 خبر داد و حالا شاهد شروع انتشار آن هستیم.

حذف جداگانه حساب تردز بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام بالاخره ممکن شد

در کنار امکان حذف حساب تردز، موسری از ارائه قابلیت دیگری خبر داده که با استفاده از آن، نمایش پست‌های تردز در فیسبوک و اینستاگرام غیرفعال می‌شود. موسری می‌گوید پس از دریافت بازخوردها مبنی بر کنترل بیشتر روی تجربه کاربری در تردز، متا تصمیم به ارائه این قابلیت گرفته است.

شبکه اجتماعی تردز در زمانی که توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک تغییرات زیادی را تجربه کرد، عرضه شد تا بتواند کاربران ناراضی را جذب کند. اگرچه در ابتدا تردز مورد توجه زیادی قرار گرفت، اما به‌مرور زمان از مرکز توجه خارج شد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ماه گذشته میلادی اعلام کرد که تردز تقریباً ماهانه 100 میلیون کاربر دارد. این احتمال وجود دارد که در ماه‌های آینده با افزودن قابلیت‌های جدید به این شبکه اجتماعی، شاهد افزایش تعداد کاربران آن باشیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی