کد خبر: ۳۸۴۳۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

سامسونگ شایعه ساخت گوشی تاشوی مقرون‌به‌صرفه را رد کرد

براساس شایعات، سامسونگ قرار بود در سال 2024 گوشی میان‌رده تاشو عرضه کند. اما این شرکت اکنون باصراحت این شایعه را تکذیب کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ درحال کار روی یک گوشی تاشوی مقرون‌به‌صرفه است و آن را در سال 2024 عرضه می‌کند. براساس این شایعه، قرار بود قیمت این گوشی 400 تا 500 دلار باشد. اکنون سامسونگ باصراحت بیان کرده است که قصد ندارد چنین گوشی میان‌رده تاشویی بسازد.

براساس گزارش یک نشریه کره‌ای، سامسونگ گفته است که هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های هوشمند تاشوی میان‌رده ندارد و بنابراین شایعه منتشرشده کاملاً رد می‌شود. یکی از سخنگویان سامسونگ الکترونیکس گفته است: «ما قصد نداریم گوشی‌های هوشمند میان‌رده تاشو تولید کنیم و شایعات اخیر بی‌اساس هستند». به‌نظر می‌رسد که عرضه یک گوشی تاشو با قیمتی برابر با گلکسی A54 درحال‌حاضر به‌دلیل هزینه‌های بالای لولا و پنل تاشو برای سامسونگ نشدنی است.

سامسونگ شایعه ساخت گوشی تاشوی مقرون‌به‌صرفه را رد کرد

گوشی میان‌رده تاشو سامسونگ

صحبت سامسونگ جای هیچ امیدی نمی‌گذارد و حداقل در سال 2024 نباید منتظر گوشی میان‌رده تاشو از سوی سامسونگ باشیم. بنابراین درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که موتورولا با ریزر 2023 و ریزر 40 خود، تنها گوشی تاشوی میان‌رده را در بازار دارد. ریزر 2023 در ابتدا با قیمت 699.99 دلار در ایالات‌متحده عرضه شد، اما اکنون می‌توان این گوشی را با 499.99 دلار، درست هم‌قیمت گوشی تاشوی فرضی سامسونگ، خریداری کرد.

همچنین طرفداران انتظار داشتند که سامسونگ نسخه FE یکی از گلکسی‌های زد فولد/فیلیپ را عرضه کند. اما سخنگوی این شرکت گفته که سامسونگ «هیچ تصمیمی در این‌باره نگرفته است.» احتمال دارد که در آینده‌ای نزدیک سامسونگ تصمیم بگیرد که نسخه FE سری گلکسی زد را معرفی کند. این غول کره‌ای با گوشی‌های میان‌رده سری A خود که پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار سری S قرار دارند، به موفقیت‌های زیادی رسیده است، بنابراین این شرکت با عرضه گوشی‌هایی در بازه قیمتی گوناگون مخالف نیست.

سامسونگ با اولین گوشی‌های تاشوی خود با مشکلات و مسائل جدی روبه‌رو شد، بنابراین شاید عاقلانه باشد که این شرکت بخواهد فعلاً همه جوانب را عالی نگه دارد و اقدامی برای تولید گوشی‌های تاشوی میان‌رده نکند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی