کد خبر: ۳۸۴۴۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

نسخه visionOS تلگرام برای هدست ویژن پرو اپل به نمایش گذاشته شد+ فیلم

تیزری که در کانال شخصی «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، منتشر شده، نحوه اجرا و عملکرد این برنامه در هدست اپل ویژن پرو را نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، پیام‌رسان محبوب تلگرام تاکنون روی پلتفرم‌های مختلفی ازجمله اندروید، iOS، ویندوز و macOS در دسترس قرار گرفته است. بااین‌حال، طبق تیزری که به‌تازگی منتشر شده، ظاهراً نسخه visionOS این برنامه نیز در آینده در دسترس کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو نیز قرار خواهد گرفت.

تیزری که در کانال شخصی «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، منتشر شده است، نحوه اجرا و عملکرد این برنامه در هدست اپل ویژن پرو را نشان می‌دهد. طبق این تیزر، ظاهراً تلگرام اطمینان پیدا کرده است که برنامه آن‌ها از تمام دستورالعمل‌های طراحی visionOS پیروی می‌کند. همچنین این برنامه کاملاً شفاف است تا کاربران هنگام استفاده از تلگرام در ویژن پرو احساس غوطه‌وری بیشتری داشته باشند.

تلگرام در هدست ویژن پرو اپل

نسخه visionOS تلگرام همچنین به‌جای نوار سنتی خود که شامل تب‌های مختلفی است، یک سایدبار یا نوار کناری دارد که دسترسی سریع به بخش‌های مختلف ازجمله مخاطبین، تماس‌ها، چت‌ها و تنظیمات را فراهم می‌کند. می‌توان انتظار داشت که تمام ویژگی‌های نسخه iOS برنامه مانند ارسال فایل‌های رسانه‌ای، پیام‌های صوتی و حتی استوری‌ها نیز در دسترس آن قرار بگیرد.

در تیزر همچنین می‌توان یک پلیر ویدیویی همه‌جانبه و همچنین استیکرهای واقعیت افزوده متحرک را مشاهده کرد که تمام نمای هدست را اشغال می‌کنند. با کمک قابلیت دیکته سیری یا صفحه‌کلید مجازی سیستم نیز می‌توان نسبت به ارسال پیام‌ها اقدام کرد.

درحال‌حاضر جزئیات بیشتری در مورد این برنامه وجود ندارد، اما با توجه به اینکه هدست ویژن پرو احتمالاً اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد، تلگرام هنوز مدتی فرصت دارد تا نسخه visionOS برنامه خود را برای عرضه در سال آینده آماده کند. درحال‌حاضر توسعه‌دهندگان می‌توانند برای ساخت برنامه‌های ویژن پرو، visionOS SDK را دانلود کنند. اپل پیش از عرضه رسمی دستگاه خود از چندین توسعه‌دهنده دعوت کرده است تا آن را امتحان کنند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی