کد خبر: ۳۸۴۵۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

جزئیات اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot اعلام شد؛ بهبود جلسات کاری تیمز

مایکروسافت از چندین تغییر جدید برای Copilot رونمایی کرد که باعث تعامل و مشارکت بیشتر این چت‌بات هوش مصنوعی، به‌ویژه در جلسات Teams می‌شود.

به گزارش نبض فناوری، نقش Copilot به‌عنوان یک کمک‌کننده سازمانی با وجود این تغییرات که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، در برنامه‌های آفیس مانند Teams، پاورپوینت و Outlook افزایش پیدا می‌کند.

به‌طور کلی مایکروسافت با اولین آپدیت Copilot انعطاف‌پذیری بیشتری به خروجی چت‌بات اضافه کرده است تا کاربران بتوانند نتایج ارائه‌شده را با دستورالعمل‌هایی تغییر دهند و قالب‌بندی و سبک آن را مطابق با میل شخصی خود در بیاورند.

بهبود عملکرد تیمز با Copliot

جزئیات اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot اعلام شد؛ بهبود جلسات کاری تیمز

مایکروسافت همچنین برای نحوه عملکرد Copilot در Teams نیز تغییراتی را معرفی کرده که سال آینده اعمال می‌شوند. با وجود این تغییرات، Copilot می‌تواند از جلسات شما یادداشت‌برداری کند و آن‌ها را با سایر شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارد. همچنین با دستوراتی از جمله «quote» می‌توان یادداشت‌ها را برای یک شخص خاص ارسال کرد.

جزئیات اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot اعلام شد؛ بهبود جلسات کاری تیمز

عملکرد Copilot در برنامه‌های آفیس نیز به شیوه‌های متنوعی تغییر پیدا خواهد کرد. برای مثال، به‌زودی Copilot می‌تواند به کاربران Word نسخه‌های اصلاح‌شده اسناد خود را ارائه کند.

جزئیات اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot اعلام شد؛ بهبود جلسات کاری تیمز

Copilot در تیمز حضور فعال‌تری دارد.
در نهایت، مایکروسافت همچنین از چند بسته جدید برای Copilot رونمایی کرده است. در بسته اول با نام Copilot for Dynamics 365، چت‌بات پاسخ‌های سریعی برای تکنسین‌های میدانی ارائه می‌کند و بسته دوم با نام Copilot for Service که اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد، برای ارائه پشتیبانی در نظر گرفته شده است.

بسته نهایی با نام Copilot for Sales که سه‌ماهه اول سال 2024 عرضه می‌شود، مانند دو مورد دیگر به‌عنوان سرویسی برای دسترسی به اطلاعات، با تمرکز ویژه روی خلاصه تولیدشده توسط هوش مصنوعی از جلسات که شامل جزئیات مشتریان می‌شود، معرفی شده است.

مایکروسافت در کنفرانس روز گذشته خود همچنین از اولین تراشه‌‎های خود با تمرکز روی هوش مصنوعی رونمایی کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی