کد خبر: ۳۸۵۰۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

اینستاگرام روی قابلیت انتشار استوری‌های 7 روزه کار می‌کند

با ویژگی جدید اینستاگرام می‌توان استوری‌ها را برای هفت روز در پروفایل نگه داشت. زمان انتشار عمومی این ویژگی هنوز اعلام نشده است.

به گزارش «نبض فناوری»، به‌نظر می‌رسد که اینستاگرام درحال کار روی چند ویژگی جدید است که احتمالاً تجربه کلی کاربر را بهتر می‌کند. این شبکه اجتماعی ظاهراً روی یک ویژگی جدید به نام My Week یا «هفته من» کار می‌کند که در آن استوری‌ها به مدت هفت‌ روز در پروفایل شما باقی می‌مانند. با آنکه جزئیات چندانی از این ویژگی منتشر نشده است، به‌نظر می‌رسد که این ویژگی کاربردهای گوناگونی داشته باشد.

براساس اعلام یک منبع آگاه، اینستاگرام قرار است یک ویژگی جدید به نام «هفته من» یا My Week معرفی کند که برای افرادی که در این پلتفرم فعالیت زیادی دارند، مناسب است. همان‌طور که از نام این ویژگی‌ پیداست، وقتی استوری خود را در حالت «هفته من» منتشر کنید، استوری به مدت یک هفته قابل مشاهده خواهد بود. همچنین این ویژگی امکان حذف استوری هفتگی خود یا حتی اضافه‌کردن استوری به این بخش را فراهم می‌کند.

 

ویژگی هفته من در اینستاگرام

درحال‌حاضر این ویژگی هنوز برای عموم در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که انتشار عمومی آن زمان‌بر باشد. با‌این‌حال، این ویژگی می‌تواند برای بسیاری از کاربران سودمند باشد. هفته من می‌تواند به دلایل زیادی مورد استفاده قرار گیرد؛ ازجمله در مواقعی که یک رویداد خاص مثل همایش، نمایشگاه یا دوره‌های آموزشی یک هفته به طول می‌انجامد، این ویژگی می‌تواند در تمام مدت فعال باشد و رویداد را پوشش دهد. همچنین برای افرادی که اهل سفر هستند و ترجیح می‌دهند زندگی خود را روی پلتفرم مستند کنند، این ویژگی می‌تواند عالی و کاربردی باشد. البته هنوز جزئیات زیادی از این قابلیت منتشر نشده است و احتمالاً قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد.

متا به‌طور معمول بسیاری از ویژگی‌های اینستاگرام را به‌صورت هم‌زمان آزمایش می‌کند و براساس اطلاعات اخیر، ممکن است مدتی طول بکشد تا این ویژگی به نسخه بتا یا نسخه اصلی برنامه راه پیدا کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی