کد خبر: ۳۸۶۰۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۵
با هدف بررسی زمینه‌های توسعه روابط دو کشور؛

وزیر ارتباطات امشب به عراق سفر می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف دیدار با وزرای ارتباطات و تجارت عراق و بررسی زمینه‌های توسعه همکاری ها و روابط تجاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب راهی بغداد می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امشب در رأس هیئتی در چارچوب توسعه روابط با همسایگان که مورد تاکید رئیس جمهوری است و به‌منظور پیگیری توافقات پیشین و بررسی زمینه‌ها توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عراق سفر می‌کند.
زارع پور و هیئت همراه فردا و در نخستین روز کاری سفر به عراق با هیام عبود کاظم همتای عراقی خود دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون مشترک توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توافقات پیشین مرور و بررسی می شود.
دیدار با مدیرعامل شرکت پست عراق و بررسی زمینه‌های همکاری دو کشور در حوزه پستی جمهوری اسلامی ایران و عراق و گفت‌وگو با مدیران شرکت ارتباطات والسلام و اپراتور اسیاسیل و زین از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات است.
در ادامه وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اثیر داود الغریری وزیر تجارت عراق، زمینه‌های ایجاد بازار برای کسب‌وکارها و تولیدکنندگان ایرانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دیدار با علی حسین الموید، رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات با حضور اعضای سازمان رسانه و ارتباطات در قریه دجله آخرین برنامه کاری وزیر ارتباطات به عراق است.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی