کد خبر: ۳۸۶۱۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۳

جشنواره «تراکنش داغ سداد» با جوایز میلیاردی برگزار می‌شود

جشنواره «تراکنش داغ سداد» ویژه دارندگان کارتخوان، از سیزدهم آبان‌ماه تا سیزدهم دی‌ماه ۱۴۰۲ همراه با جوایز میلیاردی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این جشنواره مختص دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و پذیرندگان خرد سداد است و ۲۰ پذیرنده برتر هر استان که بیشترین تراکنش را داشته باشند، در این قرعه‌کشی مشارکت داده می‌شوند.

چنانچه «تعداد تراکنش‌ها» و «جمع مبلغ تراکنش‌های پذیرنده» در فاصله زمانی ۱۳ آبان تا ۱۳ دی‌ماه بیشتر از دو ماه گذشته خود باشد، امتیاز پذیرنده با ضریب دو محاسبه می‌شود.

در جشنواره «تراکنش داغ سداد» که از سیزدهم آبان‌ماه کار خود را آغاز کرده است، در مجموع دو میلیارد تومان جایزه پرداخت می‌شود. دو پذیرنده خوش‌شانسی که با کسب امتیاز بیشتر، ضریب بردن خود را افزایش دهند هر کدام ۵۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی نیز به قید قرعه نصیب ۱۰ پذیرنده دیگر می‌شود.

پذیرندگان با افزایش تعداد تراکنش روی دستگاه‌های کارتخوان سداد و بالا بردن مبلغ تراکنش‌های خود در این بازه دو ماهه، می‌توانند شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

 

صفحه رسمی جشنواره تراکنش داغ سداد

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی