کد خبر: ۳۸۶۶۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

آمازون امسال به بزرگ‌ترین فروش تاریخ خود در رویداد چندروزه بلک فرایدی دست یافت

آمازون می‌گوید در رویداد 11 روزه منتهی به بلک فرایدی و سایبر ماندی بزرگ‌ترین فروش خود را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کرده است.

به گزارش «نبض فناوری» آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که رویداد فروش بلک فرایدی و سایبر ماندی این شرکت که از حدود یک هفته قبل از روز شکرگزاری آغاز شده بود، در یک بازه زمانی 11 روزه، در مقایسه با سال‌های قبل، بزرگ‌ترین فروش تاریخ این شرکت را پشت‌سر گذاشته است.

در وب‌سایت آمازون آمده که مصرف‌کنندگان سراسر دنیا از 17 تا 27 نوامبر بیش از یک میلیارد قلم کالا خریده و حدود 70 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اند. این شرکت می‌گوید بیش از 500 میلیون قلم از این کالاها توسط فروشندگان مستقل فروخته شده است که اکثرشان کسب‌وکارهایی با اندازه کوچک و متوسط بوده‌اند.

رکوردشکنی آمازون از نظر فروش در رویداد چندروزه بلک فرایدی

«داگ هرینگتون»، مدیرعامل فروشگاه‌های جهانی آمازون می‌گوید: «مشتریان زیادی هستند که هنوز در مرحله تکمیل خرید به‌سر می‌برند. هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم میلیون‌ها تخفیف دیگر هم برای مجموعه‌ای از محصولات درنظر گرفته شده است.»

آمازون اطلاعات دقیقی درباره ارقام فروش خود منتشر نکرده و فقط به ارائه همین داده‌های کلی اکتفا کرده است. البته این شرکت می‌گوید محصولاتی مثل کرم پوست COSRX Snail Mucin، سیستم درِ Ring، جاروبرقی Bissell و Fire TV Sticks بیشترین فروش را داشته‌اند.

اگرچه گزارش‌ها می‌گویند که رویدادهای بلک فرایدی و سایبر ماندی دیگر به‌اندازه قبل تأثیرگذار نیستند، اما فروشندگان ظاهراً امسال شرایط خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند. پیش‌تر در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که فروش بلک فرایدی در آمریکا با 9.8 میلیارد دلار، رکورد زده است. این فروش در مقیاس جهانی نیز به 70.9 میلیارد دلار رسیده. اگرچه رویداد بلک فرایدی در ایران نیز تا حدی اجرا می‌شود، اما با انتقاداتی روبه‌رو بوده است که در این مطلب به بررسی دلایل آن پرداخته‌ایم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی