کد خبر: ۳۸۶۸۱
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

گوشی شیائومی Civi 4 با تراشه Dimensity 8300 Ultra در راه است

این گوشی احتمالا کماکان کاربران خانم را هدف قرار داده و در ماه مارس سال 2024 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش«نبض فناوری»بر اساس برنامه‌ریزی‌ها کمپانی شیائومی فرآیند عرضه گوشی‌های سری ردمی K70 در بازار چین را از روز 30 نوامبر (9 آذر ماه) آغاز می‌کند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که برند چینی با رونمایی از یک سری جذاب دیگر در آینده نزدیک دوباره خبرساز خواهد شد.

دستگاه مورد اشاره، شیائومی Civi 4 نام دارد. اخیرا یکی از مشخصه‌های کلیدی این گوشی هوشمند در فضای آنلاین فاش شده است. شیائومی Civi 4 پیش‌تر طی ماه سپتامبر در پایگاه داده IMEI رویت شد.

بر اساس اطلاعات مندرج در این فهرست، دستگاه مورد اشاره دارای شماره مدل 24031PN0DC است. بعلاوه پنجره زمانی عرضه شیائومی Civi 4 نیز اعلام شده است. با توجه به اطلاعات فاش شده، شیائومی Civi 4 احتمالا در ماه مارس 2024 معرفی خواهد شد. متاسفانه جزئیات دقیق‌تر درباره این گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اگرچه یک منبع اگاه اخیرا به یکی از مشخصه‌های کلیدی آن اشاره نموده است.

یک افشاگر با شناسه Anvin از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی X مدعی شد که شیائومی Civi 4 احتمالا از تراشه Dimensity 8300 Ultra ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. این موضوع چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که گوشی نسل قبلی یعنی شیائومی Civi 3 با تراشه Dimensity 8200 Ultra روانه بازار شد.

شیائومی Civi 3

بعلاوه بخش دیگری از اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که شیائومی Civi 4 مجهز به دوربین جلویی ارتقایافته و حسگر اصلی OmniVision برای ماژول دوربین پشتی خواهد بود.

شیائومی Civi 4 همانند سایر مدل‌های سری Civi احتمالا بار دیگر کاربران خانم را هدف قرار خواهد داد. با این‌حال جزئیات دقیق‌تر پیرامون این گوشی هوشمند هنوز قابل دسترس نیست. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فاش شده با دیده تردید نگاه کرده و کماکان منتظر انتشار جزئیات تکمیلی در این رابطه باشید.

منبع: زومیت

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی