کد خبر: ۳۸۶۹۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

با تأیید گواهی FCC حالا فاصله زیادی تا رونمایی گلکسی S24 نداریم

گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا گواهی FCC را دریافت کردند و به‌زودی رونمایی می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری» گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴، اخیراً در دیتابیس کمیسیون ملی پخش و مخابرات (NBTC) تایلند و گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز در دیتابیس اداره‌ی استانداردهای هند (BIS) رؤیت شده‌ است.

اکنون بر اساس اسناد کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) آمریکا، گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا به‌ترتیب با شماره‌مدل SM-S921U، SM-S926U و SM-S928U توانسته‌اند گواهی FCC را دریافت کنند.

گلکسی اس ۲۴ پلاس در FCC به صورت آزمایشی با شارژر EP-TA800 که از توان ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند تأیید شده است. این گواهینامه، پشتیبانی از اتصال UWB و NFC و شبکه 5G را نیز نشان می‌دهد.

ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس ۱۵۸٫۵ در ۷۵٫۹ در ۷٫۷۵ میلی‌متر اعلام شده است. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، سری گلکسی اس ۲۴ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد (البته مدل‌های استاندارد و پلاس در برخی از بازارها پردازنده‌ی اگزینوس خواهند داشت).

 

انتظار می‌رود سری پرچم‌داران سامسونگ دارای حداقل ۸ گیگابایت رم باشند و از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم استفاده کنند. بر اساس اطلاعات غیر رسمی، سری گلکسی اس ۲۴ قرار است در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) معرفی شود.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی