کد خبر: ۳۸۷۱۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۳
در جدیدترین اقدام؛

گوگل پلی اپلیکیشن شناسایی کالاهای حامی رژیم صهیونیستی را حذف کرد

گوگل اپلیکیشنی را از پلی استور خود حذف کرده است که به افراد کمک می کند شرکت های مرتبط با رژیم صهیونیستی را بایکوت کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، نیوزویک اعلام کرد، حساب کاربری NoThanksBoycott@ در ایکس(توییتر سابق) تایید کرد اپلیکیشن NoThanks به دلیل متنی که توضیح می داد «با کمک این نرم افزار کاربر می تواند دریابد به کشتن کودکان در فلسطین کمک می کند یا خیر»، به طور موقت از گوگل پلی حذف شده است.

این اپ در ایکس نوشت: اپلیکیشن ما به دلیل همین جمله در پلی استور تعلیق شد. در آپدیت جدید این جمله حذف شده و پلی استور پس از بررسی آن را دوباره منتشر خواهد کرد.

این توییت حاوی اسکرین شات هایی بود که زیر آنها نوشته شده بود: به No Thanks خوش آمدید. ما اینجا می توانیم ببینیم آیا محصولی که در دست شما است از کشتن کودکان در فلسطین حمایت می کند یا خیر. فقط کافی است بارکد یا شماره سریال کالا را در قسمت جستجو اسکن کنید.

NoThanks در حالی در فروشگاه پلی استور عرضه شده که روز جمعه رژیم صهیونیستی دقایقی پس از اتمام آتش بس در نوار غزه، عملیات های جنگی را شروع و دلیل آن را شکستن آتش بس توسط حماس اعلام کرده است.

چند ساعت پس از پایان یافتن آتش بس اخباری مبنی بر کشته شدن ۱۰۹ نفر و زخمی شدن ده ها نفر در غزه در نتیجه حمله هوایی اعلام شد.

خالق اپ مذکور در ۷ نوامبر اعلام کرد نرم افزار به افراد کمک می کند دریابند کدام شرکت ها از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند. او در این باره نوشته بود. من یک توسعه دهنده نرم افزار فلسطینی هستم و اپلیکیشنی ساخته ام که در فرایند بایکوت به افراد کمک می کند. فقط کافی است کاربر بارکد یک محصول را اسکن کند. این اپ به زودی در اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

تا ۲۹ نوامبر این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده بود.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی