کد خبر: ۳۸۷۴۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۲

بیانیه روابط‌عمومی سروش‌پلاس در مورد بازداشت مدیرعامل مجموعه

بعد از انتشار خبری درباره بازداشت مدیرعامل پیام‌رسان سروش‌پلاس و آزادی وی به قید وثیقه، روابط عمومی این پلتفرم در بیانیه‌ای در خصوص این ماجرا توضیحاتی داده است.

به گزارش «نبض فناوری»، بعد از انتشار اخباری درباره بازداشت مدیرعامل پیام‌رسان سروش‌پلاس و آزادی وی به قید وثیقه، روابط عمومی این پلتفرم در بیانیه‌ای در خصوص این ماجرا توضیحاتی داده است.

در این بیانیه در خصوص اصل ماجرای بازداشت مدیرعامل مجموعه آمده: دیروز (۱۲ آذرماه) مدیرعامل سروش‌پلاس جهت پاره‌ای از توضیحات در مورد موضوع پالایش محتوای پیام‌رسان در دادسرای ارشاد حاضر شد. «موضوعی که در این روزها شامل حال اغلب کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها می‌شود.»

روابط عمومی سروش‌پلاس در ادامه با اشاره به اخبار منتشر شده در ساعات گذشته، نوشته است: اما سوالی که قابل طرح بوده موج‌سواری برخی افراد به واسطه بازی رسانه‌ای‌ و تخریب است که به طرز عجیبی این رخداد در رسانه‌ها با عنوان بازداشت مطرح شده است. یا سفارش‌دهندگان این خبر از بار کلمات آگاه نیستند یا مقاصد دیگری در پشت این کلمات دارند. اتفاقی که مطلوب اصحاب‌ انحصار بوده که پیشتر هم صدای انتقادات و پیشبرد مستقل سیاست‌های پیام‌رسان باعث آزار و اذیت‌شان شده بود. این بار نیز با غیر امن و غیراخلاقی نشان دادن فضای پیام‌رسان سروش‌پلاس مجددا مسیر انحصارطلبی‌شان را برای خیمه زدن بر روی اکوسیستم پیام‌رسانی و رسانه‌های اجتماعی کشور با سرعت بیشتری طی می‌کنند.

در این بیانیه با تأکید بر اینکه «امنیت خاطر کاربران و حفظ فضای اخلاقی سالم»، همواره از خطوط قرمز پیام‌رسان بوده، در خصوص اقدامات این پلتفرم برای تحقق این موضوع آمده: به همین دلیل بسترهای مختلف پالایش محتوا در سروش‌پلاس فراهم شده و کارآمدی این بسترها و آمار و ارقام لازم به‌صورت مداوم به مراجع ذی‌ربط ارائه شده است.

روابط عمومی سروش‌پلاس در پایان تأکید کرده این پیام‌رسان «همانند گذشته و با هدف ارائه محصولی باکیفیت و مطلوب کاربران به کار خود ادامه خواهد داد.»

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی