کد خبر: ۳۸۷۶۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

گوشی دوجی V30 پرو قیمت امروز با نرخ دلار امروز (۱۴ آذر) + مشخصات دوربین و جزئیات

قیمت دوجی V30 پرو به عنوان جدیدترین محصول این برند مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش «نبض فناوری»، دوجی جدیدترین محصول خود به نام V30 پرو را که یک گوشی هوشمند مقاوم با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی دوربین سه‌گانه خود و باتری ۱۰۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده، معرفی کرد.

گوشی دوجی ساخت کجاست؟

دوجی در سال ۲۰۱۳ در اسپانیا پایه گذاری شد. در همین سال این شرکت نوپا توانست توجه شین چائو مدیرعامل شرکت Hongkong KVD International که در زمینه تجهیزات ارتباطی فعال بود را به خود جلب کند.

نتیجه علاقه شین چائو به دوجی این شد که شرکت Hongkong KVD International در شرکت دوجی سرمایه گذاری کرده و به همین دلیل دفتر مرکزی Doogee به شنژن منتقل شد، به همین دلیل در واقع برند دوجی اصلیت اسپانیایی دارد ولی سرمایه گذاری چینی‌ها در این شرکت باعث شد دفتر مرکزی دوجی به چین انتقال پیدا کند.

از سال ۲۰۱۵ برند Doogee دومین برند پرفروش گوشی‌های هوشمند در کشور اسپانیا است.

مشخصات دوجی V30

تراشه DOOGEE V30 مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۵۰ بوده که از دوازده گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد، DOOGEE V۳۰ پرو صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز داشته و یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

دوربین دوجی V30

دوربین‌های سه گانه در پشت، جذاب ترین قسمت گوشی هوشمند است، شما یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک سنسور دید در شب ۲۴ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار دارید که عکس‌های ماکرو را انجام می‌دهد.

باتری دوجی V30

باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی تا ۳۳ وات شارژ می‌شود، بنابراین پر کردن آن مدتی طول می‌کشد.

قیمت دوجی V30

سایر ویژگی‌های برجسته این دستگاه عبارتند از شیار سیم‌کارت هیبریدی دوگانه، درگاه USB-C در پایین و اندروید ۱۳ است. Doogee V30 Pro در رنگ مشکی با طرح‌های قرمز در اطراف دوربین عرضه می‌شود، وزن دستگاه اعلام نشده است، اما احتمالاً این گوشی بیش‌از ۵۰۰ گرم وزن خواهد داشت.

قیمت فعلی پیش‌سفارش ۴۳۰ دلار است (با احتساب قیمت هر دلار به میزان ۴۲۲ هزار و ۵۷۷ ریال (به نقل از سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران) امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ معادل ۱۸۱ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۱۱۰ ریال (۱۸ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۸۱۱ تومان است.)، اما شنیده‌ها حامی از آن است که قیمت این گوشی پس از عرضه تا ۳۰۱ دلار افت خواهد کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی