کد خبر: ۳۸۸۲۰
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

مدیر طراحی اپل واچ و آیفون از اپل جدا می‌شود

«تنگ تان» مسئول تصمیم‌گیری‌های حیاتی درباره بسیاری از محصولات اپل بود و تأثیر قابل‌توجهی در طراحی اپل واچ، آیفون و ایرپاد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، «تنگ تان» (Tang Tan)، معاون طراحی محصول اپل و مدیر طراحی اپل واچ و آیفون، در فوریه 2024 این شرکت را ترک خواهد کرد تا شاهد جدایی یک مدیر بالارده دیگر از اپل باشیم.

به گزارش بلومبرگ، خروج تان ضربه بزرگی به اپل محسوب می‌شود. تنگ مسئول تصمیم‌گیری‌های حیاتی درباره بسیاری از محصولات اپل بوده و تأثیر قابل‌توجهی در طراحی اپل واچ، آیفون و ایرپاد داشته است. تان به‌طور مستقیم با «جان ترنوس»، معاون ارشد بخش مهندسی سخت‌افزار اپل، کار می‌کرد.

وظایف مدیر طراحی اپل میان سایر افراد تقسیم می‌شود

اپل درحال‌حاضر مشغول تقسیم وظایف تان است تا انتقال سمت صورت بگیرد. افرادی که تا به امروز با تان کار کرده‌اند ازجمله «ریچارد دین»، دست راست تان و رئیس طراحی محصول آیفون، نقش‌های بزرگ‌تری خواهند گرفت. همچنین «کیت برگرون»، مدیر اجرایی مهندسی سخت‌افزار، مسئولیت بخش طراحی اپل واچ را بر عهده می‌گیرد.

مدیر طراحی اپل واچ و آیفون از اپل جدا می‌شود

تنگ تان

تان دومین مدیر بالارده در اپل است که در روزهای اخیر، خبر جدایی‌اش منتشر شده است. پیش‌از‌این شاهد انتشار خبر جدایی «استیو هتلینگ» بودیم. هتلینگ یکی از مدیران اپل است که مسئولیت توسعه فناوری‌های نوآورانه مورد استفاده در آیفون، آیپد و هدست ویژن پرو را بر عهد دارد. هتلینگ خالق تاچ آیدی و عملکرد چندلمسی نمایشگر آیفون محسوب می‌شود.

طبق گزارش بلومبرگ، پیش‌ازاین دو مدیر بالارده دیگر از اپل جدا شده‌اند. «لورا لگروس» که مدیریت محصولات سخت‌افزاری را بر عهده داشت، در پایان 2022 بازنشسته شد. «یانیک برتولوس»، معاون مهندسی سخت‌افزار که به ترنوس گزارش می‌داد و در زمان بازنشستگی لگروس مدیریت محصولات سخت‌افزاری را بر عهده گرفت، در اکتبر سال جاری میلادی بازنشسته شد.

گزارش بلومبرگ همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که مدیران طراحی مک و آیفون اخیراً ارتقا گرفته‌اند که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده تغییرات ساختاری در اپل در سال‌های پیش رو باشد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی