کد خبر: ۳۸۸۲۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

ایلان ماسک ربات گفت ‎و‌گوی خود را عرضه کرد

ایلان ماسک ربات گفت‌و‌گوی شرکت ایکس را برای کاربران پریمیوم پلاس عرضه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، ربات گفت و گوی هوش مصنوعی ایکس، گروک، اکنون برای همه مشترکین پریمیوم پلاس ایالات متحده عرضه شده است. کاربران انگلیسی زبان در قدم بعدی این شرکت هستند.

ربات گفت و گوی گروک توسط شرکت ایکس ایلان ماسک طراحی شده است. ماسک هشدار داده که نسخه بتای این ربات با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. او همچنین یک چارچوب زمانی برای دسترسی گروک برای کاربران فراتر از ایالات متحده ارائه و خاطرنشان کرد که همه کاربران انگلیسی زبان (که مشترک پریمیوم پلاس هستند) در حدود 1 هفته یا کمی بیشتر به گروک دسترسی خواهند داشت.

ماسک گفت که کاربران ژاپنی که دومین پایگاه بزرگ کاربران ایکس هستند در قدم بعدی خواهند بود و سپس هدف ارائه گروک برای همه زبان‌ها تا اوایل سال 2024 دنبال خواهد شد.

البته، بازه‌های زمانی ماسک همیشه محقق نمی‌شود مثلا او پیش از این هم در مورد عرضه خودروهای تمام خودران وعده هایی داده بود که محقق نشد.

اینکه آیا چت بات در افزایش درآمد اشتراک برای ایکس موفقیت است یا خیر، هنوز مشخص نیست. این ربات در حال حاضر برای مشترکین پولی عرضه شده و مشخص نیست که برای افراد معمولی که می‌توانند از چت‌ربات‌های رقیب مانند ChatGPT یا بارد به صورت رایگان استفاده کنند، جذاب باشد.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی