کد خبر: ۳۸۸۶۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

اپل نمایشگرهای تاشو مورد نیاز محصولات آینده خود را از سامسونگ خریداری می‌کند

سامسونگ دیسپلی دستخوش تغییرات سازمانی شده و این موضوع احتمالا به تامین‌کننده کره‌ای نمایشگرهای مورد نیاز اپل کمک می‌کند تا نه تنها برای آیفون، بلکه برای یکی از مدل‌های مک‌بوک پرو نیز اقدام به تولید نمایشگرهای تاشو نماید.

به گزارش «نبض فناوری»، از مدت‌ها قبل شایعاتی مطرح شده که نشان می‌دهند اپل سرگرم توسعه یک گوشی تاشو با نام آیفون فولد است. این گوشی هوشمند با وجود نمایشگر لولادار خود می‌تواند از وسط تا شود. به‌نظر می‌رسد که یکی از شرکای تامین‌کننده نمایشگرهای مورد نیاز اپل در کره‌جنوبی سرگرم آماده‌سازی خود جهت تولید سفارش‌ها است.

نشریه کره‌ای The Elec در گزارش روز دوشنبه خود اعلام کرد که سامسونگ اخیرا تغییری را در ساختار سازمانی خود ایجاد نموده است. این تغییر عمدتا تیم تامین‌کننده لوازم مورد نیاز اپل را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ظاهرا تغییر تیم با هدف تمرکز بر بهبود قابلیت‌های محصولات و مشخصا نمایشگرهای تاشو مورد استفاده اپل انجام شده است.

واحد تولید نمایشگرهای با اندازه کوچک و متوسط مسئولیت تولید پنل‌های اولد و تاشو مورد نیاز گوشی‌های هوشمند و همچنین توسعه نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را بر عهده دارد. سامسونگ به منظور ترویج هرچه بیش‌تر دستگاه‌های تاشو در بازار سرگرم تقویت این واحد است.

سامسونگ دیسپلی در کنار یکی دیگر از بازیگران زنجیره تامین یعنی ال‌جی دیسپلی سرگرم کار روی پنل‌های تاشو محصولات آینده اپل هستند. بر اساس اعلام گزارش، یکی از این پنل‌های تاشو از اندازه 20.25 اینچی برخوردار است. اگرچه آیفون با نمایشگر انعطاف‌پذیر احتمالا بیش‌ترین حد توجه مخاطبان را به سوی خود جلب خواهد کرد؛ اما این دستگاه تنها محصولی نیست که می‌تواند با فناوری مشابهی روانه بازار شود.

اپل نمایشگرهای تاشو مورد نیاز محصولات آینده خود را از سامسونگ خریداری می‌کند

شایعات مطرح شده در اوایل سال 2023 ادعا کردند که اپل برنامه‌های خود را به سمت تولید اولین مک‌بوک پرو تاشو سوق داده و انتظار می‌رود که این محصول همراه با صفحه‌کلید لمسی برای ورودی در سال 2025 عرضه شود.
 
اپل نمایشگرهای تاشو مورد نیاز محصولات آینده خود را از سامسونگ خریداری می‌کند
 
سامسونگ با عرضه پنجمین نسل گوشی‌های تاشو خود به یکی از شرکت‌های کاملا باتجربه در زمینه تولید نمایشگرهای تاشو تبدیل شده است. تغییر ترکیب تیم‌ها در سامسونگ دیسپلی برای تولید محصولات تاشو و توسعه پنل‌های انعطاف‌پذیر احتمالا به برند کره‌ای کمک می‌کند تا برتری خود در این عرصه را تقویت یا تثبیت نماید.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی