کد خبر: ۳۸۸۶۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

به‌روزرسانی iOS 17.2 با اپلیکیشن جدید Journal منتشر شد

این آپدیت تغییرات نسبتاً زیادی را شامل می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل به‌روزرسانی iOS 17.2 را برای آیفون‌ها منتشر کرده است. این به‌روزرسانی شامل نسخه جدید اپلیکیشن Journal می‌شود که اولین‌بار در WWDC 2023 معرفی شد. همچنین قابلیت‌های جدیدی برای دکمه اکشن و فیلم‌برداری فضایی (Spatial) برای آیفون 15 پرو و پرو مکس درنظر گرفته شده است. اپل به‌روزرسانی جدید مک اواس سونوما 14.2 را هم منتشر کرده است.

اصلی‌ترین تغییرات به‌روزرسانی iOS 17.2 در بخش اپ Journal شامل دکمه اکشن، دوربین، اپ Messages، اپ Weather و چندین رفع باگ و بهینه‌سازی سیستمی می‌شود.

تغییرات جدید آپدیت iOS 17.2

اپ جدید Journal حالا به شما اجازه می‌دهد که هر رویدادی را در زندگی خود ثبت کنید. این برنامه می‌تواند تصاویر و حتی تمرین‌های ورزشی شما را به ژورنالتان اضافه کند. اپ Journal را می‌توانید با تاچ آیدی یا فیس آیدی قفل کنید تا فقط خود شما به آن دسترسی داشته باشید و برنامه را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا به شما نوتیفیکیشن دهد و یادآوری کند که زمان ژورنال‌نویسی فرارسیده است. یادداشت‌ها نیز از طریق iCloud به‌صورت رمزنگاری‌شده در فضای ابری ذخیره می‌شود تا از هر دستگاهی در دسترس باشد.

به‌روزرسانی iOS 17.2 با اپلیکیشن جدید Journal منتشر شد

در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس حالا می‌توانید از طریق دکمه اکشن به قابلیت ترجمه سریع دسترسی داشته باشید. این دکمه امسال برای اولین‌بار در مدل‌های پرو به آیفون 15 اضافه شد.

به‌روزرسانی iOS 17.2 با اپلیکیشن جدید Journal منتشر شد

در بخش دوربین، با آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس می‌توانید فیلم‌برداری فضایی (Spatial) انجام دهید. با این کار می‌توانید بعداً دوباره ویدیوهای خود را به‌صورت سه‌بعدی در هدست ویژن پرو تجربه کنید. سرعت فوکوس دوربین تله‌فوتو هم برای سوژه‌های دوردست در این دو گوشی پرو افزایش یافته است.

آپدیت iOS 17.2 در اپلیکیشن Messages به پیکان جدیدی مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی به اولین پیام خوانده‌نشده در یک چت برسید. طراحی میموجی‌ها هم اندکی تغییر یافته است و اکنون می‌توانید شکل بدن میموجی‌ها را تغییر دهید.

به‌روزرسانی iOS 17.2 با اپلیکیشن جدید Journal منتشر شد

تغییرات جدید اپ Weather به شما اجازه می‌دهد که به ویجت‌های جدیدی برای دریافت پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا در یک ساعت آینده، پیش‌بینی آب‌وهوای روزانه، زمان طلوع و غروب آفتاب و شاخصه‌هایی مثل کیفیت هوا، دمای حسی و سرعت باد دسترسی داشته باشید. همچنین تغییراتی درزمینه پیش‌بینی وضعیت رطوبت و بارندگی، نقشه بادها و حالت‌های ماه ایجاد شده است.

اپل در به‌روزرسانی iOS 17.2 پشتیبانی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi2 را به تمام مدل‌های آیفون 13 و 14 اضافه کرده است. در این آپدیت سیری می‌تواند از طریق فرمان شما به داده‌های خصوصی اپ Health دسترسی پیدا کند. همچنین با بهینه‌سازی AirDrop، حالا می‌توانید اطلاعات بیشتری را با یک آیفون دیگر به اشتراک بگذارید.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی