کد خبر: ۳۸۸۷۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 در ماه مارس ۲۰۲۴ با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 که به تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، نسبت صفحه ۱۶:۱۰ و زمان پاسخگویی سه میلی‌ثانیه است. این لپ‌تاپ به تراشه‌های جدید سری AMD Ryzen-8040 و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX-4060 مجهز شده است و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5 و دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی PCIe Gen 4 SSD همراه است.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 دارای یک سیستم دوگانه خنک‌کننده است که می‌تواند حرارت دستگاه را کنترل کند، این محصول دارای یک پورت USB 4.0 Type C، دو پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI است و با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‎‌شود؛ به نظر می‌رسد که Nitro V 16 جایگزین Acer Nitro V است که در سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه شد.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 در ماه مارس ۲۰۲۴ با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد، سپس در آوریل ۲۰۲۴ در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت اولیه ۱۱۹۹ یورو عرضه می‌‎شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در اختتامیه جشنواره طراحی صنعتی صورت گرفت، تقدیر از ۱۲ محصول دانش‌بنیان با طراحی صنعتی برتر
نتایج نظرسنجی پلتفرم چندین در مسابقات کدنویسی شریف اعلام شد، اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها، محبوب‌ترین شیوه توسعه فردی برنامه‌نویسان
وبگردی