کد خبر: ۳۸۸۹۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۲

فعالیت بیش از ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در بخش ساختمان و حمل و نقل

رئیس صندوق نواوری و شکوفایی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در بخش ساختمان و حمل و نقل فعالیت می‌کنند، گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان انواع تسهیلات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ساختمان و حمل‌و‌نقل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» محمدصادق خیاطیان، یکی از مأموریت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی را حمایت از توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: به‌هم‎رسانی طرف عرضه و تقاضا یکی از اقداماتی است که در صندوق نوآوری دنبال می‌شود و به توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌کند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: برگزاری رویداد «تبادل فناوری در حوزه ساختمان و حمل‌ونقل» و رویداد‌هایی از این جنس، کمک می‌کند تا طرف تقاضا، نیاز‌های خود را اعلام کند و از ظرفیت و توانمندی‌های خوب شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان طرف عرضه استفاده کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: حوزه ساختمان و حمل‌و‌نقل که توسط وزارت راه و شهرسازی دنبال می‌شود، از گستردگی خوبی برخوردار است و حدود ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در این بخش مشغول فعالیت هستند.

خیاطیان تأکید کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان انواع تسهیلات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ساختمان و حمل‌و‌نقل پرداخت شده است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به شعار «مهار تورم، رشد تولید» گفت: در همین راستا، بسته رشد تولید دانش‌بنیان را طراحی کرده‌ایم و در مجموع ۶۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است و درحال پرداخت به شرکت‌های دانش‌بنیانی هستیم که توانایی رشد تولید دانش‌بنیان دارند. از این مبلغ حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان به حوزه مسکن و حمل‌و‌نقل اختصاص دارد که نشان‌دهنده توانایی بالای شرکت‌های دانش بنیان فعال این حوزه است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی