کد خبر: ۳۸۹۲۱
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۰

ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour با استفاده از یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و تا هشت روز شارژدهی دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱.۶ اینچی و وضوح تصویر ۴۰۰ * ۴۰۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت است، همچنین از بدنه فلزی و شیشه بادوام بهره می‌برد؛ ساعت هوشمند یادشده با استفاده از میکروفون و بلندگوی داخلی تماس بلوتوثی را ارائه می‌کند، این دستگاه از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌های هوشمند را برای برنامه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour می‌توان به پخش موسیقی، کنترل دوربین، زنگ هشدار و کرنومتر اشاره کرد، این گجت پوشیدنی از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و بر سلامت افراد نیز نظارت دارد، بنابراین از حسگرهای نظارت بر خواب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیابی ضربان قلب بهره می‌‎برد، همچنین دارای ویژگی‌های متناسب با سلامت زنان، یادآوری نوشیدن آب کافی و یادآوری بی‌تحرکی است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour با استفاده از یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و تا هشت روز شارژدهی دارد، در حالت آماده به کار نیز تا ۲۵ روز دوام می‌آورد؛ محصول یادشده در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای با قیمت ۱۸.۰۵ دلار عرضه می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی