کد خبر: ۳۸۹۲۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۸

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام رایانه‌ای کشور ۳شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ برگزار می گردد.

با آرزوی سلامتی و دلشادی اینک که زمان برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای نزدیک شده است، جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز نقش بی‌بدیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اقتصاد کشورمان بیش از پیش مشخص شده و بر مبنای تلاش‌های کل ارکان سازمان نصر، رسما و با افتخار در برنامه هفتم توسعه، ماموریت سترگی بر دوش سازمان در راستای تحول دیجیتال کلیه دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده است.
به یاری خداوند و تلاش اعضای صنف، اهمیت جایگاه سازمان نظام صنفی در میان اعضای صنف به حدی است که بیشترین تعداد اعضای صنف در تاریخ را از یک طرف ثبت نموده‌ایم و بیشترین تعداد نامزدهای انتخابات را از طرف دیگر شاهدیم.
خوشبختانه با ورود به قرن جدید و در شرایط ویژه اقتصادی کشور عزیزمان ایران، زیرساخت لازم برای حضور فراگیر و همه جانبه در انتخابات پیش رو فراهم است.
تیم هم‌آفرینی صنفی مانند دوره قبل با ترکیبی از افراد جوان، خوشفکر و توانمند و نیز افراد متخصص، باتجربه و فعال، بار دیگر خود را در معرض رای شما بزرگواران قرار داده اند.
امروز خوشحالیم در صورت اخذ اعتماد اعضای صنف بتوانیم با هم‌آفرینی صنفی و اتحاد رقبا چه در داخل صنف و چه در رابطه با همه‌ی تشکل‌های حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال، تلاش مجدانه کنیم تا تهدیدهای امروز را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور تبدیل کنیم.
لازم است تقدیر و تشکر صمیمانه خود نسبت به تلاشهای تمامی فعالان در دوران راه‌اندازی و تثبیت جایگاه سازمان نظام صنفی را اعلام کنیم. زایش پروانه قشنگ، همچنان نیازمند حضور روزافزون نسل جدید در جایگاه های راهبری سازمان نظام صنفی است.
از آنجا که حضور پرشور و فراگیر همه اعضای حقیقی و حقوقی صنف در انتخابات شرط لازم برای شایسته گزینی اعضای هیات مدیره و بازرس می باشد، از همه عزیزان و دلسوزان صنف دعوت می شود تا با حضور فعال در انتخابات در "هم‌آفرینی صنفی" مشارکت موثر داشته باشند:

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

۳شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ منتظرتان هستیم

 

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی