کد خبر: ۳۸۹۴۴
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰
رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران مطرح کرد؛

باید اعتمادبه‌نفس دانش‌آموختگان دانشگاهی را تقویت کرد

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: «دانشجویان باید بعد از اتمام دانشگاه اعتمادبه‌نفس داشته باشند. متأسفانه در این حوزه ضعف‌های بسیاری وجود دارد. بر همین اساس ما در دانشگاه پلیمر دانشجویان و اساتید را ملزم کردیم که نه به‌عنوان کارآموز، بلکه به‌عنوان بخشی از دروس به‌صورت عملی روی پروژه‌ها کار کنند.»

مسعود اسفنده، رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران،در گفتگو با خبرنگار«نبض فناوری»، گفت: «این رویداد‌ها نقش بسیار زیادی در برقراری ارتباطات بین صنعت و دانشگاه دارند و باید به این زمینه بیشتر پرداخته شود. مشکلات و نیاز‌هایی در صنعت وجود دارند که با برگزاری این رویداد‌ها مرتفع می‌شوند. البته باید در چنین رویداد‌هایی دانشجویان حضور داشته باشند تا ارتباطات شکل بگیرد.»

وی ادامه داد: «برگزاری چنین همایش‌هایی سرآغازی است که ارتباطات قوی‌تر شود. پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی مجموعه وزارت علوم با ۷۳ هیأت علمی و ۱۰۰ کارمند در نظر دارد در همه حوزه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ورود کند. رویداد‌هایی این‌چنینی باید مستمر و پایدار باشند تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه تقویت شود.»

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: «دانشجویان باید بعد از اتمام دانشگاه اعتمادبه‌نفس داشته باشند. متأسفانه در این حوزه ضعف‌های بسیاری وجود دارد. بر همین اساس ما در دانشگاه پلیمر دانشجویان و اساتید را ملزم کردیم که نه به‌عنوان کارآموز، بلکه به‌عنوان بخشی از دروس به‌صورت عملی روی پروژه‌ها کار کنند به همین منظور تور‌هایی را در نظر گرفتیم تا آنان از نزدیک صنعت را ببینند و لمس کنند. این مهم باعث می‌شود که آن‌ها اعتمادبه‌نفس پیدا کنند. همچنین، شرط تبدیل وضعیت اساتید بدین صورت است که حداقل شش ماه در صنعت کار کرده باشند.»

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی