کد خبر: ۳۸۹۷۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

گلکسی S24 اولترا احتمالاً مانند آیفون 15 پرو تصاویر 24 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد

سامسونگ در گلکسی S24 اولترا تصاویر با همان رزولوشنی ذخیره خواهد کرد که در آیفون 15 پرو دیده بودیم.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارشی تازه، به‌نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا به‌جای تصاویر 12 مگاپیکسلی، به‌طور پیش‌فرض تصاویر 24 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد تا از این حیث شبیه به مدل‌های آیفون 15 پرو باشد. این گوشی احتمالاً در دی‌ماه معرفی خواهد شد.

یک منبع آگاه به نام Ahmed Qwaider در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده است که سامسونگ در گلکسی S24 اولترا به‌صورت پیش‌فرض تصاویر را در حالت 24 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد. این تنظیمات پیش‌فرض پیش‌تر روی حالت 12 مگاپیکسلی قرار داشت.

رزولوشن پیش‌فرض تصاویر در گلکسی S24 اولترا تغییر می‌کند

به‌نظر می‌رسد که ثبت تصاویر 24 مگاپیکسلی در سری آیفون 15 پرو که با واکنش مثبت کارشناسان مواجه شد، باعث شده است تا سامسونگ هم به ارائه قابلیت مشابهی در پرچمدار خود روی بیاورد. با توجه به اینکه گلکسی S24 اولترا از سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، این تغییر می‌تواند در افزایش کیفیت تصاویر تأثیر بسزایی داشته باشد؛ اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم این قابلیت چگونه پیاده‌سازی خواهد شد.

گلکسی S24 اولترا احتمالاً مانند آیفون 15 پرو تصاویر 24 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد

Qwaider همچنین می‌گوید گلکسی S24 اولترا از قابلیتی موسوم به Photo Remaster استفاده خواهد کرد که با کمک هوش مصنوعی و پردازش‌های تصویری می‌تواند تصاویر را اصلاح کند و جزئیات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

از طریق این قابلیت، زمانی که روی تصویر به‌سمت بالا سوایپ کنید، با سه گزینه روبه‌رو می‌شوید: پرتره (Portrait)، ریمستر (Remaster) و حذف (Delete). گزینه پرتره برای ایجاد عمق میدان در تصاویر معمولی استفاده می‌شود. گزینه ریمستر می‌تواند با یک تپ بهینه‌سازی‌هایی را در تصاویر اعمال کند و گزینه حذف نیز احتمالاً برای پاک‌کردن عناصر غیرضروری از عکس‌ها استفاده می‌شود. این ویژگی می‌تواند مشابه Magic Eraser گوشی‌های گوگل باشد.

این منبع آگاه همچنین می‌گوید که فیلتر Natural Density دوربین‌های DSLR به گلکسی اس 24 اولترا خواهد آمد تا کنترل پارامترهای مختلفی ازجمله نوردهی شاتر را ممکن کند؛ البته این ویژگی کاملاً جدید نیست و پیش‌تر در بخش Expert RAW Labs در گلکسی S23 اولترا هم وجود داشت.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی