کد خبر: ۳۸۹۹۸
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

ال جی پیش از CES از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED جهان رونمایی کرد

این مانیتور به ویژگی جدید Dual-Hz مجهز شده است که با وجود آن با یک کلیک ساده می‌توان وضوح تصویر را تغییر داد.

به گزارش «نبض فناوری»، فقط چند روز تا پایان سال 2023 میلادی فرصت باقی مانده است و شرکت‌هایی مانند ال جی در حال آماده‌سازی محصولات جذاب و جدید خود برای CES 2024 هستند که اولین نمایشگاه بزرگ تجاری سال خواهد بود. حالا ال جی از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED جهان با ویژگی Dual-Hz رونمایی کرده است.

مشخصات مانیتور گیمینگ 4K OLED ال جی

مانیتور گیمینگ جدید ال جی UltraGear 32GS95UE نام دارد و به ویژگی جدید Dual-Hz مجهز شده است که باعث می‌شود کاربران بتوانند با یک کلیک ساده تنظیمات آن را از وضوح 4K با نرخ 240 هرتز به وضوح 1080p با نرخ 480 فریم تغییر دهند. ال جی ادعا کرده که این تغییر یک «نوآوری در زمینه صرفه‌جویی در زمان» محسوب می‌شود و به راحتی از طریق یک کلید میانبر قابل اجرا است و بازیکنان می‌توانند به کمک آن تجربه بازی‌های خود را از نظر وضوح نمایشگر و نرخ تازه‌سازی تصویر بهینه‌ کنند.

ال جی پیش از CES از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED جهان رونمایی کرد

همچنین زمانی که درباره یک مانیتور گیمینگ OLED 4K صحبت کنیم، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه کیفیت باورنکردنی را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، دارای زمان پاسخگویی باورنکردنی 0.03 میلی ثانیه است.

ال جی همچنین دو مانیتور منحنی فوق‌عریض جدید 34 و 39 اینچی را معرفی کرده است. این دو دستگاه دارای انحنای 800R و نسبت تصویر 21:9 هستند. بنابراین کاملاً فوق‌عریض نیستند. هر دو مانیتور دارای وضوح تصویر 1440 در 3440 و پنل OLED هستند که استفاده از آن‌ها در حال حاضر برای نمایشگرهای فوق عریض چندان مرسوم نیست. همچنین هر دو نمایشگرهای ال جی مانیتورهای 240 هرتزی هستند که 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند.

ال جی پیش از CES از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED جهان رونمایی کرد

در نهایت، ال جی از دو مانیتور 45 اینچی دیگر و یک مانیتور 27 اینچی برای سری UltraGear OLED رونمایی کرده که سال 2024 وارد بازار خواهند شد. مدل‌های 45 اینچی با نسبت تصویر 21:9 فوق عریض خواهند بود و مدل 27 اینچی نسبت تصویر معمولی 16:9 را به همراه خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که این مانیتورها چه زمانی وارد بازار خواهند شد، اما می‌توان انتظار داشت که ال جی ماه آینده در مورد در دسترس بودن آن‌ها اطلاعات بیشتری ارائه کند. نمایشگاه CES 2024 از 9 ژانویه (19 دی) آغاز می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی