کد خبر: ۳۹۰۲۴
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

گوشی POCO C65 چه ویژگی‌هایی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی POCO C65 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی POCO C65 که در ماه نوامبر وارد بازار جهانی شد، اخیراً در بازار هند عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است. گوشی یادشده به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز شده است و با حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‎‌شود. البته کاربران می‌توانند حافظه آن را با استفاده از کارت حافظه SD افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی POCO C65 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز به حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی POCO C65 با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود، این گوشی دارای یک پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، وای‌فای، NFC و بلوتوث است و در دو رنگ آبی و مشکی عرضه می‎‌شود. نسخه اول این گوشی با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۰۸.۳۵ دلار و نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۳۲.۴۴ دلار وارد بازار می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی