کد خبر: ۳۹۰۳۶
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰
اعمال جریمه ۶ میلیون دلاری؛

تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد

متا پلتفرمز، شرکت مادر فیس بوک جدیدترین شرکتی است که در ایتالیا به دلیل نقض ممنوعیت تبلیغات قمار جریمه می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام کرد: متا در ارتباط با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیس بوک و اینستاگرام و همچنین محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است.

متا تاکنون اظهار نظری در این باره نکرده است.

در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به دلیل نقض همین ممنوعیت جریمه کرد.

یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
وبگردی