کد خبر: ۳۹۰۵۶
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

گوشی Lava Yuva 3 Pro چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Lava Yuva 3 Pro به تراشه Unisoc T616 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Lava Yuva 3 Pro که به تازگی وارد بازار هند شده است، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است، این محصول دارای قاب تخت است و پنل پشتی آن نیز شیشه‌ای است؛ گوشی Lava Yuva 3 Pro دارای یک دوربین دوگانه است که دوربین اصلی آن مجهز به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است، اما حسگر دوربین ثانویه هنوز مشخص نشده است، دوربین سلفی گوشی نیز از حسگر هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی Lava Yuva 3 Pro به تراشه Unisoc T616 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است، این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود؛ یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری گوشی تعبیه شده است، همچنین دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، کارت حافظه MicroSD و یک پورت USB Type-C است.

گزینه‌های اتصال گوشی Lava Yuva 3 Pro شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۰ و GNSS می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد؛ این محصول در یک نسخه با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۱۰ دلار وارد بازار می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی