کد خبر: ۳۹۱۰۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۲

بزرگترین رویداد کاریابی واحد علوم و تحقیقات صدرا کار

رویداد صدرا تامین نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار با تمرکز بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است.

نمایشگاه صنعت، کار، راه اشتغال (صدرا) که با ابعاد وسیع حضور دانشجویانِ کارجو و صنایع و سازمان‌های جویای سرمایه‌های انسانی، سوم تا پنجم دی ماه، در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، برای دانشجویان فضایی مغتنم را بوجود آورده‌است تا با اطلاع از فرصت‌های شغلی جدید و آشنا شدن از نزدیک با صنایع، سازمان‌ها و حرفه‌های مختلف، بتوانند برای موقعیت شغلی مورد علاقه خود درخواست همکاری بدهند و نیز فرصتی‌ست برای مشاغل تا از میان دانشجویانِ مشتاق، نیاز‌های نیروی کار خود را در تخصص‌ها و رشته‌های مختلف تاُمین نمایند.

دکتر ثمری معاونت فناوری و‌نوآوری واحد علوم و تحقیقات بیان نمودند در این رویداد، بیش از ۵۰ کارفرما از میان سازمان‌ها، نهادها، صنایع سنگین، صنایع حوزه پولی و بانکی (بانک، بیمه، تجارت الکترونیک و psp ها، صندوق‌ها و ...)، کسب‌وکار‌ها و حرفه‌های مختلف، شرکت دارند و صد‌ها دانشجو از نزدیک با ایشان و حوزه کاری هر یک آشنا می‌شوند.

هدف اصلی در این رویداد، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیاز‌های قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت است.

در این راستا دکتر مقدم نیا عضو هیات علمی فناوری و رئیس ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات تاکید نمودند رویداد صدرا بستری برای اطلاع دانشجویان و دانش‌آموختگان از فرصت‌های شغلی جدید و بهره‌مندی از این فرصت است.

همچنین در این رویداد، با برپا شدن غرفه‌های نمایشگاهی و ارائه محصولات و خدمات از سوی صنعت و جامعه، فرصت تبادل تجربیات و شناخت فرصت‌های پایدار اشتغال و کسب‌وکار ایجاد می‌شود. در حاشیه این رویداد، کلاس و کارگاه‌های مختلف به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با بخش صنعت و کسب‌وکار برگزار می‌گردد.

برچسب ها: نمایشگاه صدرا
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی