کد خبر: ۳۹۱۱۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۹

تصاویر رسمی وان پلاس 12R پیش از عرضه جهانی لو رفت

تصاویر وان پلاس 12R پیش از عرضه جهانی، در پلتفرم شبکه اجتماعی ‌به بیرون درز پیدا کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، تصاویر ظاهراً رسمی وان پلاس 12R در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (‌توییتر سابق) ‌به بیرون درز پیدا کرده است. این تصاویر مربوط به موبایلی می‌شود که برای عرضه در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است.

در حالی‌که ظاهر این گوشی تفاوت چندانی با وان پلاس 12 معمولی ندارد، اما ظاهراً مجهز به قاب کاملاً فلزی است. از نظر ترکیب رنگ، به نظر می‌رسد که طرفداران جهانی وان پلاس،‌ می‌توانند این گوشی را در رنگ‌های مشکی و آبی خریداری کنند. اما هنوز اطلاعات رسمی در مورد ترکیب رنگ آن وجود ندارد.

تصاویر رسمی وان پلاس 12R پیش از عرضه جهانی لو رفت

وان پلاس 12R در تصاویر افشایی رویت شد

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Abhishek Yadav تصاویری را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی وان پلاس 12R را به‌خوبی با ترکیب رنگ برنزی نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی وان پلاس 12R پیش از عرضه جهانی لو رفت

انتظار می‌رود وان پلاس Ace 3 که با نام وان پلاس 12R نیز شناخته می‌شود، در تاریخ 23 ژانویه در کنار گوشی وان پلاس 12 به بازار جهانی عرضه می‌شود. به عبارت دیگر، این اولین مدل از سری وان پلاس R خواهد بود که در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن) عرضه می‌شود.

تصاویر رسمی وان پلاس 12R پیش از عرضه جهانی لو رفت

در حالی که هنوز حدود یک ماه تا عرضه این گوشی هوشمند باقی‌مانده است، «مکس جمبور» در پست اخیر خود فهرستی از مشخصات این موبایل منتشر کرده است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد،‌ وان پلاس 12R ظاهراً با ظرفیت باتری بالاتری نسبت به وان پلاس 12 عرضه خواهد شد که بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

تصاویر رسمی وان پلاس 12R پیش از عرضه جهانی لو رفت

در مورد قیمت این دستگاه،‌ ظاهراً وان پلاس 12R به طور قابل‌توجهی مقرون‌به‌صرفه‌تر از وان پلاس 12 خواهد بود. همانطور که گفته شد، هنوز اطلاعات موثقی در مورد قیمت این گوشی در دست نیست.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی