کد خبر: ۳۹۱۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

با 30 هزار تومان مشکلات حقوقی خود را برطرف کنید

مشاوره غیرحضوری با سامانه حقوقی داد‌پرداز
سامانه حقوقی داد‌پرداز با هدف ارائه خدمات حقوقی به صورت غیرحضوری فعالیت خود را آغاز کرد تا ضمن دریافت آسان و ارزان مشاوره حقوق، انتخاب آگاهانه وکیل متخصص، قرارداد شفاف با وکیل و پرداخت امن و قابل پیگیری بتواند به افراد خدمت‌رسانی کند.سعید نجات زادگان مدیر و مؤسس سامانه حقوقی دادپرداز در گفت‌وگو با نبض فناوری اظهار داشت: سامانه حقوقی داد پرداز یک سامانه اینترنتی است که در آن از یک سمت افرادی نیاز به خدمات حقوقی دارند و مشکل حقوقی برایشان ایجاد شده است، یا در قالب یک سوال متنی به شکل رایگان مطرح می‌کنند، یا اینکه در قالب یک درخواست مشاوره در سایت ثبت می‌کنند.

وی افزود: از طرفی جمعی از وکلای کشور در نقاط مختلف ایران در این سامانه ثبت‌نام کرده و احراز هویت و صلاحیت شدند و رزومه آنها بررسی شده و در سایت قرار گرفته اس تو درخواست مشاوره تلفنی یا پرسش افراد برای مشاوره حقوقی به وکلا ارائه می‌شود.

نجات زادگان  به بیان نحوه دریافت خدمات حقوقی در سامانه حقوقی دادپرداز، تصریح کرد: پس از ثبت مشکلات کاربران یا موکل، وکلا هر کدام از موارد را بخواهند می‌توانند پذیرفته و پاسخ آن را ارائه کنند. همچنین در سامانه حقوقی داد پرداز مشاوره تلفنی با یک مکانیزم نرم افزازی به شکل سریع و تخصصی ارائه می شود. به این ترتیب که وقتی کسی درخواست مشاوره تلفنی می‌کند، این درخواست بدون ذکر نام او در معرض وکلا قرار می گیرد و اولین وکیلی تمایل به پذیرش مشاوره داشته باشد از طریق تلگرام مشاوره را می‌پذیرد و ظرف کمتر از چند دقیقه با موکل تماس حاصل کرده و مشاوره تلفنی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به هزینه مشاوره در سامانه حقوقی دادپرداز، گفت: در سامانه حقوقی دادپردازد مبلغ مشاوره از پیش تعیین شده و 30 هزار تومان برای 20 دقیقه است.

نجات زادگان با بیان اینکه مشاوره های متنی توسط وکلای سامانه داد پرداز به شکل رایگان ارائه می شود، گفت: به محض اینکه وکیلی پاسخ سوالی از یک موکل رارائه کند، هم در سایت و شبکه‌های اجتماعی به نماش درمی‌آید هم به صورت شخصی برای موکل ارسال م‌یشود. در فرایندهای ثبت درخواست مشاوره و سوال حریم خصوصی کاربران لحاظ شده و نام کاربر برای سایران افشا نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه سیستم تلفنی مشاوره در سامانه حقوقی داد پرداز از زمستان 98 راه اندازی شد، افزود:  تعداد مشاوره‌ها از یک سو با توجه به تغییرات سیستم شاپرک و بحث پویا شدن رمز دوم و دشواری دسترسی به آن، اندکی کاهش پیدا کرد؛ اما از سمت دیگر با توجه به شیوع کرونا و ترجیح مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری افزایش قابل توجهی داشت.

مدیر و مؤسس سامانه حقوقی دادپرداز با بیان اینکه  بروز کرونا مردم را در حوزه های مختلف به سمت خدمات غیرحضوری تشویق کرد، تصریح کرد: سامانه حقوقی داد پرداز هم در این مسیر همگام با کسب و کارهای خدمات آنلاین تحت تاثیر قرار گرفت و مشتریان بیشتری را توانست جذب کند.

نجات زادگان  با اشاره به اینکه در کنار ارائه مشاوره حقوقی و تلفتی از طریق سامانه حقوقی دات پرداز، دو خدمت معرفی وکیل در حوزه های تخصصی مختلف و همچنین داوری و حل و فصل اختلافات هم ارائه میشود، گفت: اکنون بالای 200 وکیل با سامانه حقوقی دادپرداز همراه هستند که همگی هویت و صلاحیت انها بررسی شده و رزومه انها در سایت درج شده است. بر همین اساس، مخاطبان و کاربران می‌توانند از طریق سامانه حقوقی داد پرداز بین وکلای مختلف در حوزه های تخصصی گوناگون وکیل متخصص و مجرب را در شهر خود پیدا کنند و با نظرات سایر کاربرانی که از آنها خدمات دریافت کردند، مقایسه کرده و بهترین وکیل خود را برگزینند.

مدیر و مؤسس سامانه حقوقی دادپرداز  با بیان اینکه تیم سامانه متشکل از 10 نفر است که در حوزه مختلف فعال هستند، گفت: ما با 10نفر متشکل از برنامه نویس، طراحی رابط کاربری، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت سرور، seo، تولید محتوایی و حقوقی، مدیریت محصول، مدیریت کسب و کار، مدیریت حقوقی سامانه فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی