کد خبر: ۳۹۱۳۲
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

سامسونگ در CES 2024 از نسل جدید تلویزیون‌های QD-OLED و Neo QLED خود رونمایی می‌کند

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در اندازه‌های مختلف از 43 تا 98 اینچ روانه بازار خواهند شد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ پیش از شروع رسمی CES 2024 رویدادی برای رونمایی از جدیدترین لوازم خانگی خود برگزار خواهد کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ در این رویداد جدیدترین تلویزیون‌های خود از سری QD-OLED و Neo QLED رونمایی می‌کند؛ چرا که حالا اطلاعاتی از آن‌ها منتشر شده است.

طبق گزارشی جدید، تمام تلویزیون‌های جدید سامسونگ به سیستم‌عامل تایزن مجهز می‌شوند و از SmartThings پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های QD-OLED و Neo QLED جدید سامسونگ

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ موفق به کسب تأییدیه NRRA شده‌اند که شماره مدل آن‌ها را افشا کرده است. تلویزیون QD-OLED پرچمدار سامسونگ برای سال 2024، S95D نام دارد که البته با توجه به بازار هدف با نام‌های متفاوتی روبه‌رو خواهیم شد.

مدل بعدی، S90D نام دارد که مشخصات فنی ضعیف‌تری نسبت به برادرش خواهد داشت. این دو تلویزیون در نسخه‌های 55، 65 و 75 اینچی روانه بازار خواهند شد.

سامسونگ در CES 2024 از نسل جدید تلویزیون‌های QD-OLED و Neo QLED خود رونمایی می‌کند

سامسونگ برای سال 2024 از چندین تلویزیون Neo QLED جدید هم رونمایی خواهد کرد که با نام‌های QN85ND به‌همراه QN90D و QN95D از راه می‌رسند. این تلویزیون‌ها پنل 4K VA با نور پس‌زمینه Mini LED و رفرش ریت 120 هرتز خواهند داشت.

تلویزیون‌های Neo QLED جدید سامسونگ در مدل‌های 55 تا 85 اینچ روانه بازار خواهند شد. البته مدل QN90D در نسخه 98 اینچی هم در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین با یک تلویزیون 8K از این خانواده هم روبه‌رو خواهیم شد.

در ادامه نوبت به تلویزیون‌های QLED سامسونگ می‌رسد که شامل مدل‌های Q70D به‌همراه Q75D و Q80D می‌شود. این تلویزیون‌ها احتمالاً پنل 4K VA با لایه کوانتوم دات و رفرش ریت 120 هرتز خواهند داشت.

درنهایت سامسونگ از تلویزیون‌های Crystal UHD رونمایی خواهد کرد. این تلویزیون‌ها با نام‌های DU8000 و DU8500 از راه می‌رسند و می‌توان آن‌ها را در نسخه‌های 43 تا 75 اینچ خریداری کرد.

برای آشنایی کامل با این تلویزیون‌های سامسونگ تنها باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی