کد خبر: ۳۹۱۳۵
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

ربات گفت‌وگوی هوش مصنوعی مایکروسافت به اندروید آمد

ربات گفت‌وگوی هوش مصنوعی مایکروسافت اکنون به عنوان یک برنامه مشابه چت‌جی‌پی‌تی در اندروید در دسترس است.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، برای دسترسی به ربات گفت و گوی هوش مصنوعی مایکروسافت، کوپایلوت، در دستگاه های اندرویدی دیگر نیازی به برنامه موبایل بینگ ندارید.

مایکروسافت یک برنامه اختصاصی کوپایلوت برای اندروید راه اندازی کرده است. برنامه جدید در گوگل پلی در دسترس است و دسترسی به کوپایلوت مایکروسافت با هوش مصنوعی را بدون نیاز به برنامه موبایل بینگ ارائه می دهد. نزدیک به یک هفته است که کوپایلوت در اندروید در دسترس است، اما نسخه آی او اس آن هنوز در دسترس نیست.

برنامه کوپایلوت مایکروسافت در اندروید بسیار شبیه چت‌جی‌پی‌تی است، با دسترسی به قابلیت‌های چت بات، تولید تصویر از طریق دال-ای3 و امکان پیش‌نویس متن برای ایمیل‌ها و اسناد. همچنین شامل دسترسی رایگان به آخرین مدل جی پی تی-4 شرکت اپن ای آی است، چیزی که در صورت استفاده از چت‌جی‌پی‌تی باید برای آن هزینه کنید.

راه اندازی برنامه کوپایلوت برای اندروید کمی بیش از یک ماه پس از تغییر نام مایکروسافت بینگ چت به کوپایلوت انجام شد. مایکروسافتهوش مصنوعی خود را در اوایل سال جاری در موتور جستجوی بینگ راه اندازی کرد و رابطی شبیه به چت‌جی‌پی‌تی را در نتایج جستجو ادغام کرد.

به نظر می رسد راه اندازی برنامه های تلفن همراه برای کوپایلوت گام منطقی بعدی برای گسترش این تجربه مستقل باشد. در حال حاضر هیچ نشانه ای از نسخه آی او اس کوپایلوت وجود ندارد.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی