کد خبر: ۳۹۱۶۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

رندرهای جدیدی از خانواده گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

این رندرها باکیفیت‌ترین رندرهایی است که تاکنون از سری گلکسی S24 فاش شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی از پرچمداران جدید گلکسی S24، همواره اطلاعات و تصاویر زیادی از این سری افشا می‌شود. چند روز پیش تصاویری از رنگ‌بندی و حافظه داخلی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس فاش شد. اکنون رندرهای دیگری از سری گلکسی S24 منتشر شده است. این تصاویر صفحه‌نمایش تخت در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و نیز نمایشگر تقریباً صاف گلکسی S24 اولترا را تأیید می‌کنند.

یک منبع آگاه در ایکس رندرهای جدیدی از سری مورد انتظار سامسونگ منتشر کرده است. این رندرها گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S24 را در اوایل ژانویه 2024 (اواخر دی‌ماه 1402) معرفی کند. تقریباً بیشتر مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده است ولی تا زمان معرفی نمی‌توان آن‌ها را نهایی دانست. رندرهای جدید تقریباً باکیفیت‌ترین رندرهایی است که تاکنون از این سری منتشر شده.

رندرهای جدید سری گلکسی S24 سامسونگ

گلکسی S24 اولترا همانند گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس، صفحه‌نمایش تخت دارد. البته یک منحنی بسیار ظریف در لبه به‌چشم می‌خورد؛ اما این منحنی بیشتر روی لایه شیشه بیرونی است تا روی نمایشگر واقعی.

براساس اطلاعات فاش‌شده قبلی، قیمت این محصولات در اروپا نشان می‌دهد که گلکسی S24 و گلکسی S24 ممکن است نسبت به نسل قبلی ارزان‌تر باشند، درحالی‌که گلکسی S24 اولترا قیمتی بالاتر از مدل قبلی خود دارد. قیمت‌گذاری ایالات‌متحده برای این گوشی‌ها هنوز فاش نشده است.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را در ایالات‌متحده دریافت کنند. در دیگر مناطق، انتظار می‌رود S24 و S24 پلاس به پردازنده اگزینوس 2400 مجهز باشند، درحالی‌که مدل اولترا در تمامی کشورها پردازنده اسنپدراگون را حفظ خواهد کرد. بنابراین در خارج از ایالات‌متحده، اگر کاربران بخواهند بهترین پردازنده را دریافت کنند، ممکن است لازم باشد برای خرید مدل اولترا هزینه کنند؛ البته تا زمان عرضه نمی‌توان هیچ‌کدام از این اطلاعات را تأیید کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی