کد خبر: ۳۹۱۶۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

گوشی Honor 90 GT با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor 90 GT با قیمت ۳۶۵ دلار وارد بازار چین می‎‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Honor 90 GT دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، این محصول به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Honor 90 GT با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۰۰ واتی بهره می‌برد؛ یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است، در حالی که یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Honor 90 GT با استفاده از رابط کاربری Magic OS 7.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‎‌شود، از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به اسپیکر استریو دوگانه و حسگر اثرانگشت روی نمایشگر اشاره کرد؛ ضخامت گوشی یادشده ۷.۱۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است.

گوشی Honor 90 GT با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۶۵ دلار وارد بازار می‌‎شود، قیمت نسخه دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۴۰۵ دلار ارزیابی شده است، این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۴۷ دلار عرضه می‌شود و در نهایت نسخه دیگر با ۲۴ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۱۷ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی