کد خبر: ۳۹۱۷۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۵

برگزاری اختتامیه سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با معرفی داوطلبان برگزیده، به کار خود پایان داد.

به گزارش نبض فناوری به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سومین دوره «مرکز توسعه شغلی ایرانسل»، با شعار «در جریان مسیر حرفه‌ای» و با هدف تقویت ارتباط متقابل ایرانسل و جامعه آکادمیک و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق شناسایی و پرورش نیروهای جوان و با استعداد برای ورود به بازار کسب‌وکار، مرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، فعالیت خود را آغاز کرد و چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲، با معرفی افراد برگزیده، به کار خود پایان داد.

این مرکز، پس از تجربه دو دوره جذب کارآموز در ایرانسل و با توجه به بازخوردهای خوب دریافتی در زمینه جذب و توسعه مسیر شغلی کارآموزان، دور سوم این برنامه را در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، با همکاری مدرسه اشتغال شریف اجرا کرده است.

برگزاری اختتامیه سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

در این دوره، بیش از ۲۳۰۰ نفر متقاضی اعلام آمادگی کردند که تعداد ۳۴۴ نفر از آنان، به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند و در نهایت ۸۵ نفر از آنها توانستند پس از گذراندن ارزیابی تخصصی و مصاحبه آنلاین و حضوری با تیم شرکای راهبردی ایرانسل، به دوره کارورزی وارد شوند.

پس از گذراندن سه ماه دوره‌های آموزشی و مهارت‌های فنی، رفتاری و کوچینگ فردی و تجربه فعالیت در پروژه‌های واقعی صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، ۴۸ نفر از کارآموزان، به عنوان افراد نهایی، برای طی مسیر کارآموزی، توسط ایرانسل انتخاب و در این مراسم اختتامیه، معرفی شدند.

کارآموزان در یک بازه ۶ تا ۹ ماهه در ایرانسل به کارآموزی پرداخته و مشمول پرداخت حقوق و مزایا می‌شوند. این کارآموزان، در صورت طی موفقیت‌آمیز دوره، به عنوان نیروی متخصص دراولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران استخدام می‌شوند. همچنین در برگزاری این رویداد، «مدرسه اشتغال دانشگاه صنعتی شریف» و «مدرسه کوچینگ ویز خاورمیانه (coachingways)»، به عنوان دو همکار اصلی، ایرانسل را همراهی کردند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی