کد خبر: ۳۹۱۹۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

رندرها، مشخصات و قیمت پوکو X6 پرو و M6 پرو افشا شد

گوشی‌های آینده پوکو در رنگ‌های متنوع روانه بازار می‌شود و طراحی ماژول دوربین آن‌ها تقریباً مشابه است.

به گزارش «نبض فناوری»، پوکو به‌زودی از گوشی‌های سری X6 به همراه M6 پرو رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو X6، پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو و نیز مشخصات و قیمت دو گوشی آخر افشا شده است.

رندرها و مشخصات پوکو X6 و X6 پرو

در رندرها، گوشی‌های جدید پوکو در رنگ‌های متنوعی دیده می‌شوند. ظاهراً پوکو ایکس 6 پرو در بالاترین نسخه به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در پشت این دستگاه‌ها یک ماژول مستطیلی‌شکل و در جلوی آن‌ها حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر به‌چشم می‌خورد.

رندرها، مشخصات و قیمت پوکو X6 پرو و M6 پرو افشا شد

پوکو X6

پوکو X6 پرو به تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا مجهز می‌شود و حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این دستگاه از نمایشگر 6.67 اینچی LTPS با رزولوشن 1.5K بهره خواهد برد و ضخامت و وزن این دستگاه به‌ترتیب برابر 8.3 میلی‌متر و 188 گرم خواهد بود.

رندرها، مشخصات و قیمت پوکو X6 پرو و M6 پرو افشا شد

رندر و مشخصات پوکو X6 پرو

گوشی آینده پوکو به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 67 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. از سایر مشخصات پوکو X6 پرو می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 اشاره کرد. این دستگاه 353 دلار قیمت خواهد داشت.

مشخصات و قیمت پوکو M6 پرو 4G

پوکو M6 پرو نمایشگر 6.67 اینچی POLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز خواهد داشت. قدرت این دستگاه را تراشه مدیاتک هلیو G99 تأمین می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

رندرها، مشخصات و قیمت پوکو X6 پرو و M6 پرو افشا شد

این گوشی هوشمند به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 مجهز می‌شود. همچنین این دستگاه وزنی برابر 179 گرم و ضخامتی برابر 8.3 میلی‌متر خواهد داشت. پوکو M6 پرو با قیمت 245 دلار روانه بازار می‌شود.

این گوشی‌های هوشمند به‌زودی معرفی خواهند شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی