کد خبر: ۳۹۲۲۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

ایالت مونتانا خواستار تجدید نظر در رفع ممنوعیت تیک تاک شد

ایالت مونتانا روز گذشته خواستار تجدیدنظر رای قاضی دادگاه در نوامبر ۲۰۲۳ میلادی برای جلوگیری از اجرای نخستین قانون ممنوعیت استفاده از اپ تیک تاک میان ایالت های آمریکا شد.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، آستین کنودسن دادستان کل مونتانا اعلام کرد که این ایالت خواستار تجدیدنظر رای مذکور در دادگاه استیناف خواهد شد.

قرار بود ممنوعیت استفاده از تیک تاک در مونتانا از یکم ژانویه ۲۰۲۴ میلادی اجرا شود اما دونالد مولوی قاضی منطقه ای آمریکا در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ میلادی رای اولیه ای برای متوقف کردن ممنوعیت اپ چینی صادر و اعلام کرد قانون ایالتی مذکور در بیش از یک مورد قانون اساسی را نقض می کند و فراتر از اختیارات ایالتی است.

قاضی دادگاه قبلا اعلام کرده بود اظهارات مقدماتی پیش از دادگاه به ۱۶ ژانویه موکول می شود.

کاربران تیک تاک در این ایالت نیز سال گذشته میلادی شکایتی ثبت کردند تا قانون ممنوعیت اپ را متوقف کنند. این قانون به دلیل نگرانی ها درباره امنیت داده های خصوصی کاربران ایالت مونتانا و احتمال جاسوسی چین از طریق اپ وضع شده بود.

تیک تاک اعلام کرده بود داده های کاربران آمریکایی را با دولت چین به اشتراک نگذاشته و نخواهد گذاشت. همچنین این شرکت اقدامات زیادی برای حفاظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران اپلیکیشن در پیش گرفته است.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی