کد خبر: ۳۹۲۲۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۳

جایگزین گوگل پلی ایرانی ( 3 پلتفرم معتبر )

همانطور که میدانیم این روزها فروشگاه گوگل پلی برای کاربران ایرانی از سوی دولت مسدود شده است و کاربران نمیتوانند از آن به راحتی استفاده کرده و اپلیکیشن ها و برنامه های مد نظر خود را دانلود کنند و به همین خاطر به دنبال بهترین جایگزین گوگل پلی ایرانی هستند و سوال آنها این است که حال با این شرایط برنامه های اندروید را از کجا دانلود کنیم ؟ که ما قصد داریم در این بخش به آن بپردازیم.

 " طبق بررسی ها و نظرات کاربران در حال حاضر بهترین جایگزین گوگل پلی خارجی : apkpure – apkflash  و بهترین جایگزین گوگل پلی ایرانی : پی سی پلاس – مایکت – کافه بازار می باشد."

 

ویژگی های جایگزین گوگل پلی ایرانی

در قدم اول و قبل از آنکه بهترین جایگزین گوگل پلی ایرانی را بشناسیم بهتر است تا آگاهی داشته باشید که اصلا یک مارکت اندروید که قرار است جایگزین گوگل پلی شود بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا که همه ی ما میدانیم که این روزها برنامه و اپلیکیشن ها هستند که باعث افزایش کارایی موبایل ها شده و بدون آنها نمیتوان بهترین نتیجه را از یک موبیل داشت.به عنوان مثال شما فرض کنید در موبایل خود برنامه های بانکی ، برنامه های مسیر یابی ، برنامه های ادیت ویدئو ، برنامه های شبکه های اجتماعی را نداشته باشید خب پس عملا بی فایده خواهد بود. علی ایحال با وجود مسدود شدن گوگل پلی بدون شک جایگزین گوگل پلی ایرانی است که میتواند راه نجات ما باشد اما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1-جایگزین گوگل پلی ایرانی باید حتما دارای لینک مستقیم دانلود و بدون مزاحمت باشد: یعنی شما بعد از کلیک به روی لینک دانلود مستقیم فایل را دانلود کرده و نصب نمایید.

2-حتما باید فایل بدون مشکل امنیتی باشد : اینروزها با مسدود شدن گوگل پلی برخی از افراد سودجو به دنبال پخش نرم افزارهای مخرب و آلوده کرده تا بتوانند از آن طریق به اهداف غیر اخلاقی دست پیدا کنند که این مستلزم آن است که شما حتما از جایی فایل خود را دریافت نمایید که بدون مشکل امنیتی باشد.

3- جایگزین گوگل پلی ایرانی باید آخرین نسخه اپلیکیشن ها را داشته باشد: قطعا جدید ترین و آخرین نسخه ی هر برنامه و اپلیکیشن میتواند به شدت به افزایش ضریب ایمنی شما کمک کند چرا که با آپدیت نسخه های جدید علاوه بر اینکه شما از امکانات بیشتری استفاده میکنید ، از برنامه ای با امنیت بالاتر هم استفاده میکنید.

4-بدون تبلیغات مزاحم : بدون شک یکی از ویژگی های اصلی و مهم هر وب سایت و پلتفرمی این است که شما بتوانید بدون تبلیغات آزار دهنده به راحتی فایل خود را نصب و دانلود کنید.

 

معرفی بهترین جایگزین گوگل پلی ایرانی

جایگزین گوگل پلی ایرانی ( 3 پلتفرم معتبر )

قبل از آن بهتر است با خود گوگل پلی بیشتر آشنا شوید.گوگل پلی که پلتفرمی از جانب خود کمپانی گوگل است ، برای راحت بودن کاربران و دانلود و استفاده ی اپلیکیشن های اندروید این فروشگاه را راه اندازی کرده است که علاوه بر نسخه های رایگان ، دارای نسخه های پولی و پرمیوم می باشد که میتوانید از آنجا دریافت نمایید.که دارای ویژگی هایی از جمله نبود باج افزار و مشکلات امنیتی ، بروز رسانی مداوم و دارا بودن نسخه ی جدید اپلیکیشن ها و دارای رابط کاربری بسیار خوب است.اما همانگونه که بارها در این بخش اشاره شد به دلیل مسدود بودنش فعلا در حال حاضر امکان استفاده از آنرا نداریم که بایستی به دنبال جایگزین گوگل پلی ایرانی بروید.

بهترین جایگزین گوگل پلی خارجی : apkpure apkflash

بهترین جایگزین گوگل پلی ایرانی : پی سی پلاس مایکت کافه بازار

 

جمع بندی

گوگل پلی بهترین پلتفرم برای دانلود اپلیکیشن های اندروید می باشد که با وجود مسدودیت آن کاربران ایرانی قادر به استفاده از آنرا ندارند . حال در این شرایط ما بایستی به دنبال پلتفرمی ایرانی با همان امکانات و مزایا بگردیم که برای شما در این صفحه اشاره کردیم.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی