کد خبر: ۳۹۲۴۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۵

رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو افشا شد؛ طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های قبل

ایسوس راگ فون 8 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و حداکثر 24 گیگابایت رم مجهز می‌شود.

به گزارش نبض فناوری، ایسوس در تاریخ 16 ژانویه در چین از گوشی‌های سری راگ فون 8 رونمایی می‌کند. اما حالا شاهد افشای رندرهای راگ فون 8 پرو هستیم که این گوشی گیمینگ را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو

ایسوس معمولاً برای گوشی‌های سری راگ فون از طراحی یکسان استفاده می‌کند و تفاوت چندانی میان نسخه استاندارد و پرو وجود ندارد. امسال هم شاهد چنین موضوعی خواهیم بود و راگ فون 8 و 8 پرو با طراحی مشابه از راه می‌رسند. درحقیقت تفاوت طراحی این گوشی‌ها به پنل پشتی آن‌ها مربوط می‌شود.

طبق رندرها، ایسوس راگ فون ۸ پرو از نمایشگر تخت بهره می‌برد که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود این دوربین 32 مگاپیکسلی باشد.

در سمت راست دستگاه دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا به چشم می‌خورند. این گوشی هوشمند به دو پورت USB-C مجهز شده است که یکی از آن‌ها در لبه پایینی و دیگری در سمت چپ قرار گرفته است. این دستگاه همچنین برخلاف اکثر گوشی‌های بالارده بازار، به جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز شده است.

طبق شایعات، ایسوس راگ فون 8 پرو به نمایشگر 6.78 اینچی امولد با فناوری LTPO، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 165 هرتز مجهز می‌شود. این نمایشگر از HDR10‌ پشتیبانی خواهد کرد. قدرت این گوشی گیمینگ را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تأمین خواهد کرد و در بالاترین نسخه 24 گیگابایت رم خواهد داشت.

از سایر مشخصات احتمالی ایسوس راگ فون ۸ پرو می‌توان به باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی و پشتیبانی از استاندارد IP68 اشاره کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی