کد خبر: ۳۹۲۶۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۵

طراحی آپ های فروش اینترنتی چگونه باعث رشد یک کسب و کار می شود؟

امروزه مردم از اپلیکیشن های موبایل برای هر هدفی که دارند استفاده می کنند. نقش طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی در رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست.شیوع ویروس کرونا که باعث منزل نشین شدن افراد بسیار زیادی شد تاثیر فوق العاده ای بر روند استفاده از اپلیکیشن های موبایل گذاشت.

C:\Users\alefbaweb\Desktop\New folder\09 (1).jpg

امروزه مردم از اپلیکیشن های موبایل برای هر هدفی که دارند استفاده می کنند. نقش طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی در رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست.شیوع ویروس کرونا که باعث منزل نشین شدن افراد بسیار زیادی شد تاثیر فوق العاده ای بر روند استفاده از اپلیکیشن های موبایل گذاشت.

با اینکه در دوره کرونا تعداد بسیار زیادی از فروشگاه ها تعطیل و کارمندانشان بیکار شدند، اما از طرف دیگر اپلیکیشن های فروش آنلاین به غول های بازار تبدیل شدند. اپلیکیشن ها روش زندگی ما را تغییر نمی دهند اما روانشناسی مصرف را تغییر می دهد. با پیشرفت دیجیتال اپلیکیشن های موبایل به کسب و کارهای سنتی تسلط پیدا کردند.در واقع می توانیم بگوییم اپلیکیشن های موبایل چهره جدید تجارت می باشند.

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت در چیست؟

شما برای رشد کسب و کارتان همیشه باید با تکنولوژی روز پیش بروید. امروزه درصد قابل توجهی از بازار را کسب و کارهای اینترنتی تشکیل داده اند و افراد زیادی با به کارگیری وب سایت و اپلیکیشن، ارتباط خود با بازار را گسترش داده اند.

اصلی ترین تفاوت اپلیکیشن با وب سایت در آزادی عملی است، که به کاربر می دهد. یک اپلیکیشن قابلیت این را دارد که کاربر بدون انلاین بودن هم (یعنی به صورت آفلاین) از آن استفاده کند. همچنین گوشی موبایل خیلی بیشتر از لپ تاپ و… در دسترس کاربر است. پس او بدون نیاز به روشن کردن لپ تاپ و سرچ در اینترنت، به راحتی با گوشی خود می تواند با اپلیکیشنِ کسب و کار مورد نظرش، ارتباط برقرار کند.

اما مشکل بزرگ وبسایت ها این است که فقط و فقط در پنجره ی مرورگر کار می کنند و نمی توانند از آن بیرون بیایند! یعنی اگر برنامه ی مرورگر را ببندید دیگر نمی توانید اثری از وبسایت و اطلاعات مورد نیاز خود مشاهده کنید.

C:\Users\alefbaweb\Desktop\New folder\09 (7).jpg

صنایعی که از اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کار خود کمک گرفتند و رشد قابل توجهی کردند

صنعت سرگرمی

با اتصال به اینترنت و یک اپلیکیشن موبایل کاربران قادر هستند هر نوع نمایشی را در هر زمان و مکان مشاهده کنند. همه چیز از جمله پخش زنده تا به روزرسانی اخبار و فیلم ها در اپلیکیشن ها موجود می باشد.

صنعت غذا و رستوران

صنعت غذا و رستوران یکی از حوزه های مهمی بوده که با کمک اپلیکیشن های موبایل توانسته به درآمد بسیار زیادی برسد.

بر اساس نظر سنجی خدمات تحویل غذا،پررونق ترین اپلیکیشن ها می باشند. مثلا برنامه اسنپ فود در چند سال گذشته توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

با برنامه ریزی درست می توانید به کاربران اجازه دهید رستوران های خوب را پیدا کنند، نظرات و رتبه بندی ها را مشاهده کنند تا بتوانید مستقیما رضایت کاربر را افزایش دهید.

بزرگترین مزیت اپلیکیشن های موبایل برای صنعت رستوران این بوده که می تواند مخاطبان زیادی را از طریق اپلیکیشن جمع آوری کند که در نهایت باعث افزایش سود می شود.

بهداشت و درمان و صنعت تناسب اندام

اپلیکیشن های موبایل در صنعت بهداشت مفهوم جدیدی نیست اما با فناوری های جدید مراقبت های بهداشتی موبایل به انتخاب اول بیماران تبدیل شده می باشد.

در واقع طبق یک نظر سنجی دانلود اپلیکیشن های پزشکی نسبت به سال ۱۴۰۰، حدود ۵۰ درصد افزایش یافته می باشد.

کارشناسان اذعان کرده اند که اپلیکیشن های موبایلی مراقبت های بهداشتی،نحوه ارائه مراقبت ها به بیماران را بهبود بخشیده می باشد. به غیر از معاینات سریع برای ذخیره سابقه پزشکی بیماران، پزشکان قادر هستند به صورت مجازی به بیماران کمک کنند.

 

طراحی آپ های فروش اینترنتی چگونه باعث رشد یک کسب و کار می شود؟

ارتقای برند

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یک پلتفرم به شما این امکان را می دهند که تمام اطلاعات مربوط به برند خود را ارائه دهید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. همینطور می توانید آخرین نسخه محصولات را در اپلیکیشن بارگذاری کرده و آن را از طریق کمپین های تبلیغاتی تبلیغ کنید.

در نهایت این کار به شما در افزایش فروش و پایین نگه داشتن هزینه تبلیغات کمک می کند.

اهمیت داشتن یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار

چرا اپلیکیشن های موبایل در محیط کسب و کار مدرن به یک نیاز مبرم تبدیل شده است؟

امروزه اپلیکیشن های موبایل به جز ضروری برای رسیدن به موفقیت تبدیل شده اند، چون به طور مداوم در حال ارائه مناسب ترین مزیت ها می باشند. دلایل زیادی برای داشتن یک اپلیکیشن وجود دارد که ما مهم ترین آن ها را عنوان می کنیم.

توانمندسازی کسب و کارهای کوچک در صنعت

اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کارهای نوپا قادر هستند قدرتمندترین و در عین حال تاثیر گذارترین ابزاری باشند که برای رشد کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر بیزینس ها تصور می کنند که راه حل های دیجیتال فقط برای برندهای بزرگ در نظر گرفته شده است، در حالی که این طور نیست.

با محبوبیت روز افزون اپلیکیشن های تلفن همراه، شرکت های مختلفی برای توسعه اپلیکیشن های اختصاصی به وجود آمدند که قادر هستند رشد کسب و کارها را بهبود ببخشند.

اپلیکیشن ها قادر هستند تعامل با مشتری را بهبود ببخشند

بر اساس مطالعات، کاربران گوشی های هوشمند ۹۲ درصد از زمان اینترنت خود را صرف دسترسی به اپلیکیشن های کاربردی موبایل می کنند. بنابرابن، زمینه بهتری برای ایجاد ارتباط مستقیم مشتری با کسب و کار شما به وجود می آید. چگونه؟ چند استراتژی مهم وجود دارد که آن ها را بیان می کنیم:

  • اپلیکیشن های موبایل قادر هستند به شما کمک کنند با استفاده از اعلان های فشاری با کاربران خود در ارتباط باشید و آن ها را در مورد ورودی ها و اخبار جدید مطلع کنید.
  • کاربران قادر هستند از طریق پشتیبانی اپلیکیشن سوالات خود را بپرسند.

بنابراین وقت خود را هدر ندهید و برای کسب و کار خود اپلیکیشن موبایل طراحی کنید تا به موفقیت برسید.

یک مزیت رقابتی به کسب و کار خود اضافه کنید

۳۹ درصد از کسب و کارها هنوز با اپلیکیشن های موبایل شروع به کار نکرده اند.این به معنی بوده که این کسب و کارها مشتریان خود را به خاطر نداشتن اپلیکیشن موبایل به کسب و کارهای دیگر منتقل می کنند. در نتیجه،اپلیکیشن موبایل همیشه به کسب و کار شما یک مزیت رقابتی اضافه می کند و مزایای زیادی را به ارمغان می آورد.

ارائه تجزیه و تحلیل برای مدیریت کسب و کار

اپلیکیشن های موبایل همراه با برنامه های مشتری و پنل مدیریت ارائه می شوند که در آن می توانید تجزیه و تحلیل های مهم برنامه را ردیابی کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید تعداد بازدیدکنندگان، محصولی که بیشترین بازدید را داشته است، زمان صرف شده برای هر بخش و جایی از اپلیکیشن که بیشترین بازدیدکننده را دارد تعیین کنید.

برای انجام تبلیغات تجاری موفق، داشتن تجزیه و تحلیل هایی که به شما کمک کند مخاطبان مناسب خود را در زمان مناسب مورد هدف قرار دهید بسیار مهم می باشد.

 

 

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی