کد خبر: ۳۹۲۶۶
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۲

افزایش ابعاد نمایشگر آیفون 16 پرو

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ممکن است اندازه نمایشگر گوشی آیفون ۱۶ پرو در سال ۲۰۲۴ افزایش یابد.

به گزارش «نبض فناوری»، گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است محصولات آیفون اپل در سال ۲۰۲۴ تغییر اندازه می‌دهند و مدل‌های آیفون ۱۶ پرو نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت؛ آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرومکس به ترتیب دارای نمایشگرهایی با ابعاد تقریباً ۶.۳ و ۶.۹ اینچ خواهند بود، این نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی نسبت به نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی فعلی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس است.

افزایش اندازه نمایشگر با افزایش ابعاد گوشی نیز همراه است، هر دو مدل پرو با حفظ ضخامت یکسان کمی بلندتر و پهن‌تر از مدل‌های ۲۰۲۳ خواهند بود، این تغییر اندازه به شرکت سازنده اجازه می‌دهد از باتری‌های بزرگ‌تر استفاده کند که باعث بهبود عمر باتری می‌شود.

به نظر می‌رسد که این تغییرات اندازه در حال حاضر به مدل‌های پرو محدود شده است، انتظار می‌رود که آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس استاندارد صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی فعلی خود را حفظ کنند؛ با این وجود، شایعات حاکی از این است که اپل ممکن است نمایشگرهای بزرگ‌تر ۶.۲۷ و ۶.۸۵ اینچی را برای مدل‌های استاندارد آیفون خود با سری آیفون ۱۷ ۲۰۲۵ معرفی کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی