کد خبر: ۳۹۲۷۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

وان‌پلاس بادز 3 از قابلیت حذف نویز فعالی استفاده می‌کند که می‌تواند تا 99.6 درصد از نویزهای محیطی را حذف کند.

به گزارش «نبض فناوری»، وان پلاس به‌تازگی از گوشی Ace 3 پرده برداشت و حالا از یک ایرباد هم رونمایی کرده است. این ایرباد وان پلاس بادز 3 نام دارد که از حذف نویز فعال با درایورهای دوگانه، عمر باتری بالا و وزن بسیار سبک بهره می‌برد و قیمت آن تنها 70 دلار است.

ایرباد وان پلاس بادز 3 از قابلیت حذف نویز فعال تا 49 دسیبل استفاده می‌کند و شرکت سازنده ادعا کرده است که این ویژگی می‌تواند تا 99.6 درصد از نویزهای ناخواسته در محیط را حذف کند. این محصول مانند ایربادهای پرچمدار به بلوتوث 5.3 و کدک صوتی LDHC 5.0 مجهز شده است.

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

عمر باتری وان پلاس بادز 3 به 44 ساعت می‌رسد و این ویژگی به کمک کیس شارژر 520 میلی‌آمپرساعتی آن ممکن می‌شود. باتری هرکدام از بادها 58 میلی‌آمپرساعت است. این محصول همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با 10 دقیقه شارژ می‌توانید تا 7 ساعت آهنگ گوش کنید. این دستگاه و کیس آن در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار می‌آید. این ایرباد روی پایه‌های خود از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

وان پلاس بادز 3 دارای 3 میکروفون است و این شرکت می‌گوید با کمک هوش مصنوعی می‌تواند نویز را حتی بیشتر کاهش دهد. خود بادها با استاندارد IP55 در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند و وزن هرکدام 4.8 گرم اعلام شده است. ایرباد جدید وان پلاس با اندروید 7.0 یا ColorOS 11.0 به‌بالا سازگار است.

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

قیمت وان پلاس بادز 3 حدود 70 دلار (499 یوآن) است که برای محصولی با این مشخصات بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. پیش‌خرید این محصول درحال‌حاضر آغاز شده است و عرضه رسمی آن از 18 دی‌ماه در چین شروع خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی