کد خبر: ۳۹۲۹۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

واتس‌اپ روی قابلیت شخصی‌سازی تم رنگی اپلیکیشن خود کار می‌کند

در نسخه جدید واتس‌اپ بتا قابلیتی دیده شده است که اجازه تغییر تم رنگی این اپلیکیشن پیام‌رسان را فراهم می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیتی برای شخصی‌سازی ظاهر اپلیکیشن خود است. این قابلیت تغییر بزرگی را در این پیام‌رسان به‌وجود می‌آورد و به کاربر اجازه می‌دهد تا تم رنگی واتس‌اپ را مطابق سلیقه خود تغییر دهد. این ویژگی هنوز به‌صورت عمومی در دسترس قرار نگرفته است.

واتس‌اپ از زمان اولین عرضه در حدود یک دهه پیش تغییر ظاهری بزرگی نداشته است. این اپلیکیشن قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی را هم در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. اما حالا وب‌سایت WABetaInfo اطلاعاتی را در نسخه بتای 24.1.10.70 واتس‌اپ در iOS پیدا کرده است که امکانات شخصی‌سازی بیشتری را فراهم می‌کند.

قابلیت تغییر تم رنگی واتس‌اپ

با این ویژگی می‌توانید تم رنگی واتس‌اپ را از رنگ ثابت خود به یک رنگ دیگر تغییر دهید. در تصویر حاضر رنگ‌های سبز، آبی، سفید، صورتی و بنفش برای انتخاب به چشم می‌خورند. با این تغییر رنگ عناصر مختلف رابط کاربری عوض می‌شود و در همین تصویر می‌توانید ببینید که برای مثال، نشانگر تعداد پیام‌های خوانده‌نشده صورتی شده است.

واتس‌اپ روی قابلیت شخصی‌سازی تم رنگی اپلیکیشن خود کار می‌کند

تم رنگی واتس‌اپ از زمان ساخت این برنامه آبی بوده است. البته این شرکت اخیراً تم سبز را هم آزمایش کرده بود که چندان با واکنش مثبت کاربران همراه نشد. در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی ممکن است در دسترس عموم کاربران نسخه پایدار قرار بگیرد.

وب‌سایت WABetaInfo می‌گوید در نسخه‌های بعدی قابلیت تغییر رنگ حباب چت‌ها هم وجود خواهد داشت. اما نمی‌دانیم این ویژگی با کدام به‌روزرسانی آتی از راه خواهد رسید. کاربران واتس‌اپ تاکنون تنها می‌توانستند تصویر پس‌زمینه چت‌ها را تغییر بدهند. ولی با این تغییرات جدید هر کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه خود ظاهر واتس‌اپ را عوض کند.

واتس‌اپ در رقابت سنگینی با دیگر پیام‌رسان‌ها ازجمله تلگرام به‌سر می‌برد و روی قابلیت‌های جدید مختلفی کار می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها که به‌زودی به نسخه وب اضافه خواهد شد، امکان ساخت نام کاربری خواهد بود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی