کد خبر: ۳۹۳۵۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

لپ‌تاپ جدید MSI چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ MSI Monarch 13 به پردازنده Core Ultra 7 155H و کارت گرافیک Arc core مجهز شده است.

به گزارش «نبض فناوری» شرکت MSI جدیدترین لپ‌تاپ خود به نام MSI Monarch 13 را در چین معرفی کرد، این محصول بسیار سبک است و وزن آن فقط ۹۹۰ گرم است، همچنین بسیار نازک است و ضخامت آن فقط ۱۶.۹ میلی‌متر است؛ لپ‌تاپ یادشده دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی OLED با رزولوشن 2.8K است که صد درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

لپ‌تاپ MSI Monarch 13 به پردازنده Core Ultra 7 155H و کارت گرافیک Arc core مجهز شده است و ۳۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD را ارائه می‌دهد؛ گزینه‌های اتصال آن نیز شامل دو پورت HDMI 2.1، یک پورت Thunderbolt 4 و اسلات کارت حافظه MicroSD می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ MSI Monarch 13 با استفاده از یک باتری ۷۵ وات ساعتی تأمین می‌‎شود که تا ۱۶ ساعت شارژدهی دارد، این محصول از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی PD نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی