کد خبر: ۳۹۳۵۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

اپل با اسکن چهره کاربران اندازه دقیق آن‌ها برای هدست ویژن پرو را مشخص می‌کند

ظاهراً کاربران می‌توانند با استفاده از یک آیفون یا آیپد، صورت خود را اسکن کنند تا اندازه ایده‌آل آن‌ها برای هدست ویژن پرو مشخص شود.

به گزارش «نبض فناوری»براساس گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً اپلیکیشن اپل استور (Apple Store) از اسکن اجزای صورت استفاده می‌‌کند تا اطلاعات دقیقی در مورد اندازه‌های صحیح اجزای هدست ویژن پرو که باید سفارش داده شود، ارائه کند.

مک‌رومرز در گزارش جدید خود اشاره می‌کند که در آخرین نسخه از برنامه اپل استور کدی را پیدا کرده است که توضیح می‌دهد کاربران می‌توانند با استفاده از یک آیفون یا آیپد، صورت خود را اسکن کنند تا اندازه ایده‌آل آن‌ها برای هدست ویژن پرو و بندهای آن مشخص شود.

در توضیحات این کد نوشته شده است: «می‌توانید صورت خود را اسکن کنید تا اندازه شما برای اپل ویژن پرو مشخص شود.» هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو برای اینکه بتواند همان‌طور که در نظر گرفته شده است، عمل کند، به یک بند Light Seal و یک بند سر با اندازه‌های مناسب نیاز دارد.

اپل قبلاً از برنامه Head Measure و Fit برای کمک به توسعه‌دهندگانی استفاده کرده است که قصد داشته‌اند هدست ویژن پرو را آزمایش کنند تا بتوانند اندازه‌های صحیح خود را پیدا کنند. بنابراین به‌نظر می‌رسد که اپل حالا رویکرد مشابهی را از طریق اپل استور در نظر گرفته باشد. بندهای ویژن پرو در اندازه‌های مختلفی وجود دارند و با وجود گزینه استفاده از اسکن برای تعیین اندازه، مشتریان نیازی ندارند تا به خرده‌فروشی‌های اپل مراجعه کنند. همچنین اسکن صورت احتمالاً بخشی از فرآیند سفارش آنلاین ویژن پرو خواهد بود.

اپل ویژن پرو از 13 بهمن‌ماه وارد بازار ایالات‌متحده خواهد شد. پیش‌خرید این محصول نیز از تاریخ 19 ژانویه مصادف با 29 دی‌ماه آغاز خواهد شد. قیمت نسخه مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی آن از 3,499 دلار شروع می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی