کد خبر: ۳۹۳۹۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

آیفون 16 احتمالاً رم بیشتر و وای‌فای سریع‌تری خواهد داشت

این گزارش به تغییراتی در مودم 5G مدل‌های آیفون 16 پرو نیز اشاره کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، گزارشی تازه از یک تحلیلگر سرشناس اطلاعات جدیدی را درباره سری آیفون 16 در اختیار ما قرار داده است. طبق این گزارش، مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ از تراشه A18 و 8 گیگابایت رم استفاده خواهند کرد. مدل‌های پرو نیز به تراشه A18 پرو مجهز می‌شوند. به‌علاوه، ارتقاهایی در ارتباطات 5G این گوشی‌ها رخ خواهد داد.

به گزارش 9to5Mac، «جف پو»، تحلیلگر شرکت Haitong International Securities، در یادداشت جدید خود برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری روی سهام اپل را دارند، اعلام کرد که تمام اعضای خانواده آیفون 16 به رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شوند. درحال‌حاضر مدل‌های معمولی سری آیفون 15 از 6 گیگابایت رم و مدل‌های پرو از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند.

ارتقای مودم 5G در آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس

پو همچنین مدعی است که آیفون 16 و 16 پلاس برای اولین‌بار از تراشه 3 نانومتری A18 استفاده خواهند کرد. مدل‌های پرو نیز به تراشه A18 پرو و مودم X75 کوالکام مجهز می‌شوند. تمام گوشی‌های سری آیفون 15 مودم X70 دارند و مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ نیز از همین مودم استفاده خواهند کرد. اما مدل‌های پرو با این ارتقا به سرعت 5G بالاتری دسترسی پیدا می‌کنند.

آیفون 16 احتمالاً رم بیشتر و وای‌فای سریع‌تری خواهد داشت

این تحلیلگر سرشناس یک بار دیگر تأکید کرده است که در مدل‌های آیفون 16 پرو از دوربین فوق‌عریض قوی‌تری استفاده خواهد شد که رزولوشن آن از 12 به 48 مگاپیکسل ارتقا می‌یابد. پیش‌تر «مینگ-چی کو»، دیگر تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

درنهایت پو می‌گوید آیفون 16 و 16 پلاس از فناوری وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کنند که درحال‌حاضر منحصر به مدل‌های آیفون 15 پرو است. آیفون 15 معمولی و پلاس تنها به وای‌فای 6 دسترسی دارند. وای‌فای 6E سرعت بالاتر و نرخ تأخیر پایین‌تری ارائه می‌کند.

به باور جف پو، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس ممکن است وای‌فای 7 داشته باشند، اما ظاهراً این قابلیت هنوز قطعی نشده است. با توجه به اینکه هنوز ماه‌ها تا آغاز تولید این خانواده باقی مانده، در آینده اخبار بیشتری دراین‌باره منتشر خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی